Αρχική Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέαΆρθρο 10 Βαθμολόγηση υποψηφίωνΣχόλιο του χρήστη Χαρά | 25 Νοεμβρίου 2020, 11:54
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Με τις βάσεις εισαγωγής στα πανεπιστήμια να έχουν πεσει στο 3...ο βαθμός πτυχίου θα έπρεπε να μετράει! 2. Οι εξετάσεις που θα δίνονται δεν θα πρέπει να έιναι γενικών γνώσεων αλλά ειδικοτητας ανάλογα με τη θέση εργασίας. Αν εγώ είμαι μαθηματικός δε σε ενδιαφέρει αν ξέρω γεωγραφία αλλά μαθηματικά που θα διδάξω τα παιδιά σου. 3. Η εμπειρία είναι απο τα πιο σημαντικά. Καλή η θεωρία αλλά στην πράξη και στον εργασιακό σου βίο αποκτάς τις πιο πολλές γνώσεις. 4. Το κράτος πρέπει να έχει κοινωνικό χαρακτήρα. Α)Αντί να δίνουμε συντάξεις στα ΑΜΕΑ ,να έχουν προτεραιότητα στο δημόσιο ώστε να ενταχθούν στην κοινωνία και να προσφέρουν(γιατί στον ιδιωτικό τομέα δυστυχώς κανένας δε προσλαμβάνει έναν πχ με κινητικά προβλήματα). Β)Με ένα δημογραφικό που μας οδηγεί στον αφανισμό ως Εθνος, θα έπρεπε τα παιδιά να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη στο δημόσιο. Γιατί εγώ ως μανούλα χωρίς βοήθεια έμεινα εκτός εργασίας μέχρι τα παιδιά να πάνε σχολείο για να μεγαλώσω τους αυριανούς πολίτες και επιπλεον στερήθηκα πράγματα για να ταίσω τα παιδιά μου , την ώρα που ο άτεκνος έχει να γεμίσει μόνο την κοιλιά του!