Αρχική Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέαΆρθρο 11 ΠροσαυξήσειςΣχόλιο του χρήστη Επιστήμων (MSc) Δημόσιας Διοίκησης | 29 Νοεμβρίου 2020, 14:05
Ο αυτοτελής Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών εφόσον είναι συναφής με το αντικείμενο της προς πλήρωση θέσης να προσαυξάνεται κατά πέντε (5) μονάδες. Στην περίπτωση που ο αυτοτελής Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών είναι στο γνωστικό αντικείμενο της Δημόσιας Διοίκησης να προσαυξάνεται κατά μία (1) μονάδα, καθώς αυτός ο/η υποψήφιος/α επέλεξε να εξειδικευτεί μέσω Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Δημόσια Διοίκηση της χώρας και επομένως ένας τέτοιος Μεταπτυχιακός Τίτλος δεν θα τον/την βοηθήσει για εργασία στον Ιδιωτικό Τομέα. Η Επιστημονική Δημοσίευση στο αντικείμενο της προς πλήρωση θέσης να προσαυξάνεται κατά μία (1) μονάδα. Κάθε επιπλέον Επιστημονική Δημοσίευση στο αντικείμενο της προς πλήρωση θέσης να προσαυξάνεται κατά μία (1) μονάδα με ανώτατο όριο τις δύο (2) Μονάδες. Με αυτόν τον τρόπο θα δοθεί κίνητρο στους επιστήμονες να διαχέουν την επιστημονική γνώση μέσω των Δημοσιεύσεων προκειμένου να θεραπευτεί η αρκετά χαμηλή κατάταξη που κατέχει το έργο των ελλήνων επιστημόνων στην παγκόσμια κατάταξη ετεροαναφορών σε σχέση με τους επιστήμονες άλλων χωρών. Το Διδακτορικό Δίπλωμα να μην προσαυξάνεται καθόλου για τις θέσεις ΠΕ και ΤΕ, καθώς ο σκοπός εκπόνησης της διδακτορικής διατριβής δεν είναι η δημοσιοϋπαλληλική εργασία, αλλά αποκλειστικά η προώθηση της έρευνας σε ερευνητικά ιδρύματα ή η εργασία αποκλειστικά ως ειδικό επιστημονικό προσωπικό. Επίσης, αν στην πρόταση εκπόνησης διδακτορικής διατριβής ο/η υποψήφιος/α αναγράψει ότι με την κατοχή του Διδακτορικού προσβλέπει στη δημοσιοϋπαλληλική εργασία τότε η αρμόδια επιτροπή θα απορρίψει την πρόταση του/της υποψήφιου/ας διδάκτορα/ρος λόγω απόκλισης από τον τελολογικό σκοπό εκπόνησης της διδακτορικής διατριβής. Ως προς τα θέματα κάθε είδους γραπτής εξέτασης του πανελλήνιου διαγωνισμού, θα πρέπει τα θέματα να είναι αποκλειστικά με τη μέθοδο των πολλαπλών επιλογών προκειμένου να διασφαλίζεται η μία και μοναδική απάντηση και έτσι μόνο θα προωθείται η αντικειμενική βαθμολόγηση, διαφορετικά σε θέματα ανάπτυξης ο βαθμολογητής θα βαθμολογεί υποκειμενικά την κάθε απάντηση και έτσι θα προωθείται η υποκειμενική βαθμολόγηση. Τέλος, για λόγους εφαρμογής της συνταγματικά κατοχυρωμένης Αρχής της Ισότητας ο δεύτερος αυτοτελής Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών εφόσον είναι συναφής με το αντικείμενο της προς πλήρωση θέσης να προσαυξάνεται κατά πέντε (5) μονάδες με ανώτατο όριο δύο (2) Μεταπτυχιακούς Τίτλους Σπουδών. Σημείωση: Στην Ελλάδα οι παρατηρήσεις των πολιτών σε Σχέδια Τυπικών Νόμων στη Δημόσια Διαβούλευση δεν έχουν ουσιαστικό αποτέλεσμα παρά μόνο τυπικό αποτέλεσμα για να συνοδεύσουν το φάκελο του Σχεδίου Τυπικού Νόμου.