Αρχική Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέαΆρθρο 9 Δομή και περιεχόμενο του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμούΣχόλιο του χρήστη Εμμανουέλα Βερνάδου | 30 Νοεμβρίου 2020, 15:15
Από ανθρώπους που έχουν εξεταστεί πολλάκις, έχουν κατακτήσει μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους και έχουν χρόνια εργασίας στον τομέα εργασίας τους είναι παράλογο να ζητείται να δώσουν επιπλέον εξετάσεις. Θα έπρεπε να υπολογίζονται μόνο οι σπουδές, οι ικανότητες και η προϋπηρεσία ολόκληρη, και μάλιστα όχι περιορισμένοι μήνες. Οι εξετάσεις έχουν νόημα μόνο αν η προκηρυσσόμενη θέση απαιτεί και γνώσεις πέρα από το επαγγελματικό πεδίο των σπουδών. Δηλαδή αν το Υπουργείο Περιβάλλοντος επιθυμεί να προσλάβει έναν Αρχιτέκτονα Μηχανικό με γνώσεις Δημόσιας Διοίκησης είναι θεμιτό να προκηρύξει διαγωνισμό για να εκτιμήσει τις γνώσεις των υποψηφίων πάνω στην Δημόσια Διοίκηση. Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να συμβαίνει και μέσα από τις εξετάσεις για τα στελέχη δημόσιας διοίκησης, αλλά η κάθε θέση να καλύπτεται από συγκεκριμένη ειδικότητα ώστε να απορροφώνται στα Υπουργεία αντίστοιχες ειδικότητες με το αντικείμενο των Υπουργείων.