Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Γιαννούρης Σταύρος | 19 Οκτωβρίου 2009, 18:49
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ οτι πρέπει να απαλειφθεί ο όρος "από το ελεύθερο εμπόριο". Μια σημαντική κατηγορία εξόδων είναι η συντήρηση των αυτοκινήτων αυτών, και είναι γνωστό πως οι προμηθευτές του Δημοσίου, ειδικά σε τέτοιες κατηγορίες δαπανών που είναι δύσκολος ο έλεγχός τους τείνουν να υπερτιμολογούν τις υπηρεσίες τους, από λίγο ως υπερβολικά πολύ. Η προμήθεια αυτοκινήτων σχεδόν αποκλειστικά με leasing (θεωρώντας οτι ο ΟΔΔΥ θα παρέχει πολύ μικρό ποσοστό του στόλου), στα οποία και περιλαμβάνονται τα έξοδα συντήρησης και εξασφαλίζεται οτι θα υπάρχει πάντα διαθέσιμο αυτοκίνητο, εφόσον η εταιρία υποχρεούται στην παροχή αυτοκινήτου αντικατάστασης αν ακινητοποιηθεί για κάποιο λόγο αυτό που χορηγήθηκε είναι μάλλον η πιο συμφέρουσα και οικονομική οδός προμήθειας αυτοκινήτων.