Αρχική Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"Άρθρο 2 Αρχές δημοτικών κοινοτήτωνΣχόλιο του χρήστη ΤΣΑΚΙΛΤΣΙΔΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ | 8 Μαρτίου 2021, 22:31
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ-ΠΡΟΤΑΣΗ ΩΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 2 ΚΑΙ 13 ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ. Τα Κοινοτικά Συμβούλια, φυσικά και όλες οι άλλες βαθμίδες Αυτοδιοίκησης, πρέπει να χαρακτηρίζονται από Θέσεις , Στόχους και Ενέργειες, πλήρους Ανιδιοτέλειας. Αυτό είναι που ‘’θεμελιώνει και χτίζει’’ την Δημοκρατία και την κάνει ‘’τυφλή’’ και δίκαιη όπως τη Δικαιοσύνη, ανεξάρτητη και ελεύθερη όπως θέλει και δηλώνει. Αυτός είναι και ο μονόδρομος που μπορεί να μας οδηγήσει στην απεξάρτηση από το κατεστημένο, της πόλωσης και της διχοτόμησης των τοπικών κοινωνιών, οδηγούμενοι στην πρόοδο του τόπου μας ως κοινότητα αλλά και ως κράτος. Αυτή την απεξάρτηση θέλει και υποδεικνύει η Τρίτη ή Ανεξάρτητη κάλπη εκλογής των Συμβουλίων Τοπικών Κοινοτήτων . Και ο όρος ‘ Ανεξάρτητη ’ όχι με την έννοια του ξέχωρου, του διαφορετικού και απομονωμένου, αλλά του ελεύθερου, του αδέσμευτου, αυτού που ελεύθερα και δημοκρατικά θα είναι εκεί για να υπηρετήσει και να συνεργαστεί. Η Τρίτη κάλπη είναι αυτή που αντικειμενικά και αποδεδειγμένα στις προηγούμενες εκλογές, ενεργοποίησε και έφερε στην τοπική πολιτική σκηνή πολλούς και νέους ανθρώπους αυτής της πεποίθησης. Μια απόδειξη και ο υπογράφων. Επίσης μέσο της Τρίτης κάλπης, ψηφίστηκαν και εκλέχτηκαν πρόσωπα που αντικειμενικά και αποδεδειγμένα, βρέθηκαν στον χώρο αυτό, χωρίς απαραίτητα αυτό να σημαίνει ότι έπρεπε και προέρχονταν κατά πλειοψηφία από τον συνδυασμό που εκλέχθηκε σε Δημοτικό επίπεδο. Σε αντίθεση, γνωρίζουμε πολύ καλά, σε εκλογικές αναμετρήσεις του παρελθόντος, που λειτούργησαν με το σκεπτικό του εν λόγο νομοσχεδίου, έφεραν ως αποτέλεσμα Κοινοτικά Συμβούλια που δεν είχαν την πλειοψηφία αλλά επειδή ανήκαν στον Δημοτικό συνδυασμό που είχε την πλειοψηφία σε επίπεδο Δήμου. Επίσης, δέχομαι ότι η Δημοκρατία υπηρετείτε πιο δύσκολα με την συνεργασία πολλών, αλλά πιστεύω ότι υπηρετείτε πιο Δίκαια και ορθά, άρα πιο Δημοκρατικά. Αυτό το δηλώνω διότι πιστεύω ότι στο επίπεδο των Κοινοτήτων τουλάχιστον, θα έπρεπε ακόμη και στη περίπτωση της πιο ολιγάριθμης, αυτής των έως 300 (τριακοσίων), να είναι ‘’τριμελής’’. Η αιτιολόγησή μου πέραν της ιδεολογικής περί Δημοκρατίας, είναι ότι ως συνήθως κοινότητες μικρές αυτού του πληθυσμού, είναι ή απομακρυσμένες, συνήθως ορεινές και με πληθυσμό μεγάλης ηλικίας ή κοινότητες που στη θερινή περίοδο δέχονται μεγάλο αριθμό συγγενών προσώπων είτε επισκεπτών-τουριστών. Και στις δύο περιπτώσεις καταλαβαίνουμε ότι Ένας Αντιπρόσωπος (Πρόεδρος πρέπει να παραμείνει ο τίτλος) δεν είναι δυνατό να διαχειριστεί όλα αυτά τα θέματα καθημερινότητας και όχι μόνο. Άλλωστε μη ξεχνάμε ότι ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ των Κοινοτικών Συμβουλίων είμαστε άμισθοι τοπικοί ‘’υπηρέτες’’, ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ και ΕΘΕΛΟΣΝΤΙΣΜΟΣ ίσον ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ , άρα η ΒΑΣΗ μιας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ Κοινωνίας. ΒΑΣΗ και ΘΕΜΕΛΙΟ της Αυτοδιοίκησης είναι τα Κοινοτικά Συμβούλια και έτσι πρέπει να συνεχίσουν. Φυσικά αν και δεν είναι επί του παρόντος, μια και η συγκεκριμένη διαβούλευση αφορά τον τρόπο εκλογής των, δεν μπορώ να μην αναφερθώ στο ότι θα έπρεπε πρώτα να εξετάσουμε, να διαβουλευτούμε και να προτείνουμε τις αρμοδιότητες και τα ‘’εργαλεία’’ με τα οποία θα πρέπει να λειτουργούν. Με τιμή Τσακιλτσίδης Αχιλλέας. Αναπληρωτής προέδρου Κοινότητας Πτολεμαΐδας