• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντία Αποστόλου' | 12 Νοεμβρίου 2009, 21:39

    1. Η διάταξη του δεύτερου εδαφίου της περίπτωσης Α. Τίτλοι σπουδών της παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν. 3051/2002, με την οποία μοριοδοτούνται με 150 μόρια οι υποψήφιοι για τον δέυτερο τίτλο σπουδών θα πρέπει να καταργηθεί. Τι επιπλέον προσφέρει ένας υποψήφιος που έχει 2 πτυχία ίδιας Βαθμίδας? Η νομοθεσία που διέπει τα Λύκεια και τα ΕΠΑΛ απαγορεύει να γραφτεί κανείς σε δεύτερο τίτλο ίδιας βαθμίδας. Κατά συνέπεια οι απόφοιτοι των τελευταίων ετών δεν μπορούν να κάνουν χρήση της διάταξης. 2. Όσον αφορά τις θέσεις ΠΕ1 Διοικητικού θα πρέπει να γίνονται δεκτά όλα τα πτυχία ΑΕΙ. 3. Η βαθμολόγηση του τεστ δεξιοτήτων Χ 4 είναι υπερβολική καθώς το τεστ έχει γίνει μία φορά και μάλιστα πήρε πάνω από ένα χρόνο για να ολοκληρωθεί. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος που δεν το έχει πρέπει να μείνει εκτός διαδικασίας για τουλάχιστον 2 χρόνια. Επιπλέον, δεν μπορεί το τέστ δεξιοτήτων να έχει τα ίδια μόρια με ένα διδακτορικό ή με 6 ξένες γλώσσες σε επίπεδο Άριστα. Το προηγούμενο τέστ ήταν περισσότερο τεστ πρακτικής αριθμητικής παρά τεστ δεξιοτήτων. Τα θέματα δεν ήταν ισόποσα κατανεμημένα καθώς πάνω από το μισό τεστ αφορούσε μαθηματικά. Το συγκεκριμένο τεστ θα πρέπει να γίνεται μέσω υπολογιστή σε εξεταστικό κέντρο του ΑΣΕΠ όπως τα τεστ πληροφορικής που αναγνωρίζονται, τα οποία μπορείς να τα δώσεις κάθε εβδομάδα, με αυτό όλοι θα έχουν πρόσβαση στο τεστ όποτε επιθυμούν χωρίς να απαιτείται να περιμένουν πολύ καιρό μέχρι τα αποτελέσματα. Η βαθμολόγηση του με 100 μόρια χωρίς τον συντελεστή θα ήταν αρκετή. 4. Ο υπολογισμός της προυπηρεσίας θα πρέπει να γίνεται μετά την λήψη του πτυχίου που υποβάλλει ο υποψήφιος ως δηλώνει ως πρώτο τίτλο σπουδών, και όχι βάσει του δεύτερου τίτλου συναφή με το γνωστικό αντικείμενο της θέσης. 5. Η εντοπιότητα για τους δημότες δήμου ή κοινότητας εφόσον επιθυμούν το διορισμό τους σε θέσεις του δήμου ή της κοινότητας του οποίου είναι δημότες ή σε θέσεις δημοτικής ή κοινοτικής επιχείρησης ή νομικού προσώπου ή ιδρύματός τους και δεσμεύονται να υπηρετήσουν σε αυτές επί μία τουλάχιστον δεκαετία, η οποία βαθμολογείται με 150 μόρια θα πρέπει να καταργηθεί δεδομένου ότι θα υπάρξει πρόγραμμα καποδίστρια ΙΙ. Επίσης θα πρέπει να υπάρξη κάποια αλλαγή σχετικά με το καθεστώς που διέπει τα νησιά. Γιατί ένας κάτοικος Αθηνών με όλα τα προσόντα ξένες γλώσσες, μεταπτυχιακό, διδακτορικό να μην έχει καμία πρόσβαση σε αυτές τις θέσεις; Γιατί να μην μπορεί να πάει να ζήσει στην επαρχία αν θέλει να διοριστεί εκεί και θα πρέπει να διορίζεται στη θέση του ο κάτοικος του νησιού έστω και εάν δεν έχει κανένα προσόν; Ορθό θα ήταν να υπάρχει μοριοδότηση για τους μόνιμους κατοίκους και όχι να προτάσσονται όλων των υποψηφίων. 6.Σύμφωνα με τον νόμο που υπάρχει η άδεια επάρκειας διδασκαλίας ξένης γλώσσας, δεν αποδεικνύει την γνώση ξένης γλώσσας (π.δ 347/2003). Οι υποψήφιοι που είναι κάτοχοι της σχετικής άδειας πρέπει να προσκομίσουν επικυρωμένο αντίγραφο και ακριβή μετάφραση του τίτλου σπουδών βάσει του οποίου εκδόθηκε η άδεια επάρκειας διδασκαλίας ξένης γλώσσας. Πως είναι δυνατόν το υπουργείο παιδείας να δίνει άδεια διδασκαλίας μίας γλώσσας και ο νόμος να μην την αναγνωρίζει ώς άριστη γνώση και να χρειάζεται κάποιος να προσκομίσει εκ νέου τίτλους σπουδών; Ελπίζω να βοήθησα κάπως.