• Σχόλιο του χρήστη 'Στέλιος Γεωργαντζίνος' | 12 Νοεμβρίου 2009, 21:54

    Αγαπητέ κύριε Υπουργέ, Αγαπητοί συμπολίτες, Κατ' αρχάς είμαι πολύ χαρούμενος που μπορώ να εκφράσω και την δικιά μου γνώμη μέσω της δημόσιας διαβούλευσης. Ελπίζω η γνώμη μας να βοηθήσει ουσιαστικά στην λειτουργία ενός ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΥ συστήματος αξιολόγησης του προσωπικού. Για να μην πολυλογώ, όμως, στην συνέχεια παρουσιάζω τις δικιές μου παρατηρήσεις και προτάσεις: 1) Σε σωστή κατεύθυνση η αύξηση της βαρύτητας των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών. Δεν γνωρίζω αν η συνάθροιση μορίων διδακτορικού και μεταπτυχιακού καταργήθηκε. Προφανώς ΑΝ ισχύει κάτι τέτοιο είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ, γιατί άλλο το μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης και άλλο το διδακτορικό (οι συντάκτες του νόμου υποχρεούνται να το γνωρίζουν). Η κατοχή των επιπλέων μεταπτυχιακών θα έπρεπε να βαθμολογείται, τουλάχιστον έστω με λιγότερο αριθμό μορίων έναντι του πρώτου (π.χ. πρώτο μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης 200 μόρια, δεύτερο 100, τρίτο 50 κ.ο.κ).Η σταδιακή μείωση είναι σωστή γιατί μιλάμε για μεταπτυχιακούς τίτλους ισότιμης αξίας, και πρέπει να μπει και ένα στοπ, για προφανείς λόγους. Δεν μπορεί, όμως, η γνώση μιας επιπλέον γλώσσας, να είναι επιπλέον προσόν για την θέση, ενώ η κατοχή ενός επιπλέον μεταπτυχιακού στο γνωστικό ή συναφές αντικείμενο της θέσης όχι. Τέλος, η συνάφεια του μεταπτυχιακού με τη θέση πρέπει να λαμβάνεται υπόψη. 2) Διαφωνώ με την αυξημένη βαρύτητα του τεστ δεξιοτήτων για τις θέσεις ΠΕ και ΤΕ. Η λογική λέει, ότι σε αυτές τις θέσεις ζητείται προσωπικό συγκεκριμένης ειδικότητας και οι υποψήφιοι, προφανώς, τις δεξιότητες και τις ικανότητες τους έχουν την δυνατότητα να τις επιδείξουν κατά την διάρκεια των πολύχρονων σπουδών τους στο γνωστικό αντικείμενο, στο προπτυχιακό ή ακόμα σε μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών, είτε στην επαγγελματική εμπειρία τους στην αντίστοιχη θέση. Μην ταλαιπωρείτε τον κόσμο με επιπλέον ανούσιες εξετάσεις, που αποκτούν ουσία μόνο και μόνο για την αυξημένη βαρύτητα στο ΑΣΕΠ. Πολύ αυξημένη βαρύτητα το τεστ δεξιοτήτων θα έπρεπε να είχε ΜΟΝΟ σε θέσεις ΔΕ όπου εκεί πράγματι υπάρχει ανάγκη διαχωρισμού μεταξύ υποψηφίων ελλείψει άλλων αντικειμενικών κριτηρίων… 3) Αξιοκρατική η κατάργηση της προσαύξησης. Νομίζω ότι πρέπει να ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ τα παραπάνω ζητήματα, γιατί πιστεύω ότι ενώ αποσύρονται σημαντικές αδικίες δημιουργούνται κάποιες άλλες. Πιστεύω στην ειλικρινή βούλησή σας, για αυτό και νομίζω ότι τα παραπάνω πρέπει να τα επαναξιολογήσετε. Με εκτίμηση, Στέλιος Γεωργαντζίνος, Υ.Γ.1 Τα περισσότερα παιδιά που κάνουν διδακτορικό στην Ελλάδα είναι φτωχών και μέσων οικογενειών (τωρα θα σκεφτήκατε οτι κάνω διδακτορικό, ΝΑΙ, κάνω διδακτορικό και πεινάω!), και κάνουν διάφορα άλλα πράγματα για την ΕΠΙΒΙΩΣΗ τους, αλλά τιμούν με το σπουδαίο ερευνητικό τους έργο ΔΩΡΕΑΝ (δημοσιεύσεις στα εγκυρότερα παγκόσμια επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια) την Ελλάδα, δημιουργώντας ταυτόχρονα προστιθέμενη αξία μέσω των καινοτομιών, αλλά αυτό δεν αναγνωρίζεται από ΚΑΝΕΝΑΝ. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. (Τεστ δεξιοτήτων 400 μόρια = διδακτορικό 400). Υ.Γ.2 Τεστ δεξιοτήτων ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Μπορεί κάποιος για λόγους υγείας να μην μπόρεσε να το δώσει. Το να πιστεύει κάποιος στην αυξημένη βαρύτητα του τεστ δεξιοτήτων, επειδή ΕΛΠΙΖΕΙ να μην μπόρεσε κάποιος άλλος να το δώσει, είναι κατά της αξιοκρατίας και της ισονομίας. Υ.Γ.3 Θα ήθελα κάποιος που το ξέρει σίγουρα να με ενημερώσει αν έχει προταθεί Διδακτορικό και μεταπτυχιακό να μην συναθροίζονται. Ευχαριστώ.