• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΠΥΡΟΣ' | 12 Νοεμβρίου 2009, 21:51

    1.ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΑΘΗΝΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΠΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΒΑΣΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΜΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ Π.Χ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ Κ.Λ.Π ΕΧΟΥΝ ΒΑΘΜΟ 9-10 ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΥΠΕΡΤΕΡΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΜΟΡΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΕΔΩ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ. 2 .ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ, ΓΙΑ ΡΩΣΟΠΟΝΤΙΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ Κ.Λ.Π 3.ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΟΑΕΔ ΚΑΛΩΣ ΔΕΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ[ΜΕ ΜΕΣΟ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΕΚΕΙ] 4.Η ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΕΧΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. Π.Χ ΑΝ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΛΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΣΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ , ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Η ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ. 5. ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΤΟ ΠΑΠΟΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΑΥΤΟ. 6. ΣΩΣΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑΣ ΑΣΕΠ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΕ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ , ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ.