• Σχόλιο του χρήστη 'kostas' | 19 Οκτωβρίου 2009, 18:42

    Το μέτρο σαφώς κινείται στην σωστή κετεύθυνση, και δίνει ένα ουσιαστικό στίγμα μιας νέας οπτικής στην λειτουργία του κράτους. Πριν όμως το μέτρο εφαρμοστεί πρέπει να μελετηθεί διεξωδικά και να ζητηθεί η γνώμη ειδικών, έτσι ώστε η οποαδήποτε απόφαση να έχει αντικειμενικό και ουσιαστικό αποτέλεσμα και όφελος. 1. Πρώτα πρέπει να καθοριστεί, ποιος κρατικός λειτουργός δικαιούται κρατικού αυτοκινήτου και για ποιο λόγο ( πχ το κρατικό ατοκίνητο εξυπηρετει ανάγκες μετακίνησης, θεωρείται είδος παροχής ή χορηγείται για λόγους ασφάλειας ). Η συγκεκριμενοποίηση των κατηγοριών χρήσης θα βοηθήσει αφ' ενός στην επιλογή των δικαιούχων αλλά αφ' ετέρου και στην επιλογή των τύπων των αυτοκινήτων. 2. Η αντικατάσταση υπαρχόντων αυτοκινήτων με αυτοκίνητα υβριδικής τεχνολογίας πρέπει να γίνει βάσει μελέτης και μόνο σε εκείνες τις περιπτώσεις που η οικονομία που θα προκύψει από το κόστος χρήσης θα καλύψει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα το κόστος κτήσης των νέων αυτοκινήτων. (Να ληφθεί υπ' όψιν και το κόστος συντήρησης που συχνά υποτιμάται). 3. Για λόγους έξωθεν καλής μαρτυρίας, πρέπει να εκτιμηθεί το γεγονός ότι η στρόφή σε υβριδικά αυτοκίνητα, πριμοδοτεί 2 συγκεκριμένες εισαγωγικές εταιρίες. 4. Το όριο του κυβισμού από μόνο του, είναι ξεπερασμένο. Αντί αυτού πρέπει να γίνει υιοθέτηση ορίων κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων. 5. Με αυτή την ευκαιρία, ήρθε η ώρα να επανεκτιμηθεί η χρήση της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα, τώρα που πλεόν η αυτοκινητοβιομηχανία παραγει οχήματα πετρελαίου, με ιδιαίτερα χαμηλές καταναλώσεις και χαμηλές εκπομπες ρύπων. ( Απαραίτητη προυπόθεση βέβαια είναι η σωστή ποιότητα καυσίμων και η σωστή συντήρηση ). Ας γίνει η αρχή από τα κρατικά αυτοκίνητα.