Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Παπαγεωργίου Ν. | 19 Οκτωβρίου 2009, 18:15
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Να σταματήσει η συστηματική παραβίαση του Κ.Ο.Κ. από τους χρήστες των κρατικών αυτοκινήτων. Για τους παραβάτες από δέκα φορές πιο υψηλά πρόστιμα έως και αφαίρεση δια παντώς του κρατικού αυτοκινήτου. 2) Το κράτος πρέπει να κάνει μαζικές προμήθειες αυτοκινήτων διαφορετικών κατηγοριών ανάλογα με τη χρήση που θα γίνεται (πόλη, αγροτικοί δρόμοι, ταξίδια εντός / εκτός νομού, μεταφορά ξένων αντιπροσωπιών, θωρακισμένα οχήματα κλπ ). 3) Προέχει πάντα η ασφάλεια των επιβαινόντων. Το αυτοκίνητο πρέπει να έχει αρκετή υποδύναμη ανάλογα με την χρήση. 4) Το θέμα της διαχείρισης του κόστους χρήσης των οχημάτων αλλά και των υπόλοιπων αγαθών του δημοσίου θα προσπίπτει πάντα στην ισοπέδωση των υπαλλήλων και την καταρράκωση της αξιοπρέπειας τους. Κανένα κατασταλτικό μέτρο δεν πρόκειται να τους βάλει να δουλέψουν όπως μπορούν και όπως πρέπει. Θα τους κλίσει στο καβούκι τους και θα τους εξοργίσει. Ειδικά όσον αφορά τους υπαλλήλους στις θέσεις που απαιτούν υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης το κόστος μιας και μόνο νόμιμης αλλά λανθασμένης απόφασης ή μιας έλλειψης πρωτοβουλίας μπορεί να είναι μεγαλύτερο από το κόστος 10 αυτοκίνητων. Οι επί δεκαετίες ρουσφετολογικές προσλήψεις έχουν δημιουργήσει σε όλους τους δημ. οργανισμούς και τις ΔΕΚΟ στρατιές τεμπέληδων, απαίδευτων και ανήθικων που αλλολουποστηρίζονται και καταπνίγουν όλους τους νέους (και κυρίως τους προσληφθέντες από ΑΣΕΠ). Ίσως να θιγούν οι λίγοι άξιοι και εμπειροι ανάμεσα στους πολλούς αλλά πλέον λύση θα δώσουν μόνο τα παρακάτω: - Απλό σύστημα πρόσθετων αμοιβών ανάλογα με α) εξοικονόμηση πόρων για το δημόσιο β)Μετρήσιμων ποσοτικών και ποιοτικών στόχων. Μετακίνηση όσων σε άλλη θέση όσων δεν έχουν αντικείμενο. - Αξιολόγηση των διευθυντών από μικτές επιτροπές με συμμετοχή αντίστοιχων επαγγελματιών από τον ιδιωτικό τομέα που θα επιλέγονται κάθε φορά με κλήρωση. - Άμεση κατάργηση της προυπηρεσίας ως κριτήριο για την εξέλιξη και την κατάληψη θέσεων ευθύνης. - Μεγαλύτερη εξειδίκευση των τυπικών προσόντων ανά οργανική θέση. Είναι δυνατόν το 2009 να μην μπορεί κανένας απόφοιτος ΑΕΙ πληροφορικής ή μηχανικών Η/Υ να έχει θέση ευθύνης σε τμήματα και διευθύνσεις πληροφορικής γιατί δεν προσλήθφηκε πριν από 20-30 χρόνια, όταν δεν υπήρχε πληροφορική ; Είναι δυνατό να έχει προισταμένους ακόμα και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με πολύ μεγαλύτερη "προυπηρεσία";