Αρχική Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέαΆρθρο 12 Σταθμός τηλεργασίαςΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης Παππάς | 5 Μαΐου 2021, 23:16
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαφωνώ με το σχόλιο του Ιωάννη στο http://www.opengov.gr/ypes/?c=34435 και συγκεκριμένα όσον αφορά το εδάφιο "Ο φορέας επιβαρύνεται με το κόστος συντήρησης και τυχόν αναβάθμισης του Σταθμού Τηλεργασίας και του προσωπικού τεχνολογικού εξοπλισμού του υπαλλήλου εφόσον κάνει χρήση για τηλεργασία και ευθύνεται για την αντικατάστασή του σε περίπτωση βλάβης ή καταστροφής του, εφόσον διαπιστωθεί ότι η βλάβη ή καταστροφή δεν οφείλεται σε δόλο ή βαριά αμέλεια του τηλεργαζόμενου." Από την εμπειρία μου σε Τμήμα Πληροφορικής, υπάρχουν βλάβες και προβλήματα που ανήκουν στα πλαίσια της φυσιολογικής φθοράς (λ.χ. τροφοδοτικό που καίγεται, σκληρός δίσκος που χαλάει). Για αυτά ο υπάλληλος φυσικά δεν έχει καμία ευθύνη. Όσον αφορά όμως τη κακή και/ή εκτός προδιαγραφών χρήση (οτιδήποτε πρακτικά θα αναιρούσε και την όποια εγγύηση της κατασκευάστριας εταιρίας του συστήματος) την ευθύνη πρέπει να τη φέρει ο υπάλληλος: σπασμένη οθόνη, ξηλωμένα πλήκτρα από το πληκτρολόγιο, σπασμένες θύρες USB κτλ. Μπορεί να μην υπάρχει δόλος ή βαριά αμέλεια του υπαλλήλου, από την άλλη όμως ο πολίτης *δεν* θα πρέπει να επιβαρύνεται επ'ουδενί το κόστος επιδιόρθωσης και/ή αντικατάστασης προβλημάτων που έχουν προκληθεί από τον ίδιο τον υπάλληλο.