Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτωνΣχόλιο του χρήστη Δήμητρα | 12 Νοεμβρίου 2009, 23:53
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτη η αύξηση του συντελεστή στο τεστ δεξιοτήτων. Το ΤΔ είναι απαραίτητο στις προσλήψεις και πολύ σωστά λαμβάνεται υπόψη αλλά θα έπρεπε να είναι μικρότερη η βαρύτητά του για τους εξής λόγους: 1) Η άκρως χρονοβόρα και γραφειοκρατική διαδικασία διεξαγωγής του ουσιαστικά αποκλείει άτομα από προκηρύξεις που για κάποιους λόγους δεν μπόρεσαν να πάνε να δώσουν τη δεδομένη χρονική στιγμή, πχ όσοι σπούδαζαν ακόμα στο εξωτερικό, όσοι αρρώστησαν εκείνη την ημέρα ή για κάποιον λόγο δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν στις εξετάσεις. Αν το τεστ δίνεται με συχνότητα μία φορά στα δύο χρόνια καταλαβαίνετε ότι με τόσο υψηλό συντελεστή όσοι δεν διαγωνίστηκαν σχεδόν αποκλείονται από προκηρύξεις για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. 2) Στο πρώτο τεστ δεξιοτήτων που διεξήχθη σημειώθηκαν αρκετά υψηλές βαθμολογίες. Επομένως πολλοί διαγωνιζόμενοι πλησίασαν το άριστα (300 μόρια), δηλαδή όσα τα μόρια ενός διδακτορικού. Θεωρώ πως αυτό είναι απαξίωση των τίτλων σπουδών. Μια εξέταση τριών ωρών δεν μπορεί να βαθμολογείται όσο ένα διδακτορικό διάρκειας μίνιμουμ τριών χρόνων. ΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ.