• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΣΤΗΣ' | 12 Νοεμβρίου 2009, 23:02

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΘΙΞΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΕ! ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΚΡΙΒΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ (ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΜΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ). ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ, (ΑΣ ΔΕΧΘΩ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ) ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ, ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΡΟΣΔΙΔΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΥΡΟΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΤΙΜΗΘΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ!!! ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΥΠΟΕΚΤΙΜΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΟΡΙΩΝ ΕΝΟΣ ΑΠΛΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ!! ΕΛΠΙΖΩ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ! ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΕΝΕΡΓΟ ΡΟΛΟ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ!