• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΞΕΝΟΣ' | 19 Οκτωβρίου 2009, 18:02

    Η κυβερνητική πρακτική κινείται και σε ποσότητα και σε συχνότητα σε καλά επίπεδα. Ευελπιστώ ότι αυτά που συμβαίνουν στην χώρα μας που είναι για πρώτη φορά από συστάσεως του Ελληνικού κράτους να συνεχιστούν , αυξάνοντας την συχνότητα , την ποσότητα και διατηρώντας την ποιότητα . Σχόλια επί της απόφασης 1.Τεχνικά Α. «είναι αυτές που περιλαμβάνονται στο δημόσιο Τομέα της παρ. 1 του άρθρου 51 του Ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101/Α΄), όπως το άρθρο αυτό ισχύει.» Επί πολλά χρόνια αυτού του στυλ οι παραπομπές είναι ουσιαστικά ανεθάρμοστες για την σωστή αξιολόγηση των γραφομένων Εκτός εάν δημοσιεύεται σαν Link για να έχω την δυνατότητα να δώ τι περιλαμβάνεται στο άρθρο και εν γένει στις παραπομπές Β. «1. Η στάθμευση των υπηρεσιακών αυτοκινήτων ρυθμίζεται με την κοινή απόφαση των Υπουργών Προεδρίας της Κυβέρνησης και Δημόσιας Τάξης με αριθμό 5750/32572/1994 (ΦΕΚ894/Β` και διόρθωση σφάλματος ΦΕΚ935/Β`). 2. Όπου στο κείμενο της κοινής απόφασης της παρ. 1 του παρόντος άρθρου αναφέρονται πρόσωπα και υπηρεσίες του Κεφαλαίου Β` της Γ.Υ. 2783/1989 (ΦΕΚ 730/Β`), που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα, νοούνται εφεξής τα πρόσωπα και υπηρεσίες των άρθρων 2, 3 και 5 Σε περίπτωση διαπίστωσης παράβασης, ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 5 έως 9 του Ν. Δ/τος 2396/1953 (ΦΕΚ 117/Α` ) και της 40.009/1953 απόφασης του Προέδρου της Κυβέρνησης, που έχει κυρωθεί με το άρθρο 10 του ίδιου Ν. Δ/τος.¨» Σε αυτές τις παραγράφους είναι προφανές αδιαφανές και αδύνατο να ελέγξω σαν πολίτης την παράγραφο της παραγράφου και βάλε, και όπως γνωρίζεται αυτό του στυλ οι περιγραφές προάγουν την αδιαφάνεια και πρέπει να αλλάξουμε να γυρίσουμε σελίδα εάν θέλουμε να προχωρήσουμε. Για αυτό επανέρχομαι στην πιο πάνω πρόταση μου έτσι ώστε να αποκτήσει περιεχόμενο και ουσία η διαβούλευση και να μην ξεχασθεί 2. Στην απόφαση «1. Τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών της απόφασης αυτής πρέπει: α. Να είναι εφοδιασμένα κατά την κυκλοφορία τους με διαταγή πορείας και δελτίο κίνησης. β. Να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών. δ. Να μην κινούνται εκτός των ορίων της διοικητικής περιφέρειας ή της ζώνης ευθύνης στην οποία ασκεί τα καθήκοντά του το εξυπηρετούμενο πρόσωπο ή η υπηρεσία. 1. Η κατανάλωση καυσίμων των υπηρεσιών του άρθρου 1 της παρούσας ρυθμίζεται από την απόφασή μας 1450/550/1982 (ΦΕΚ93/Β`). 2. Για την περιστολή των δημόσιων δαπανών που προκαλείται και από την κίνηση υπηρεσιακών αυτοκινήτων , μειώνουμε κατά 30% τα ανώτατα επιτρεπόμενα όρια κατανάλωσης καυσίμων, που προβλέπονται στην προαναφερόμενη απόφασή μας, των αυτοκινήτων οχημάτων στα υπουργεία, περιφέρειες, νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις, καθώς και στα εν γένει νομικά πρόσωπα που ελέγχονται από το δημόσιο, περιλαμβανομένων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και των άλλων υπηρεσιών του άρθρου 1 της παρούσας. Ο έλεγχος για τη νόμιμη χρήση και κυκλοφορία των αυτοκινήτων, καθώς και ο έλεγχος για τη διαπίστωση της εφαρμογής των διατάξεων του Ν. Δ. 2396/1953 ασκείται από εξουσιοδοτημένους προς τούτο υπαλλήλους της Περιφέρειας, συνεπικουρούμενους από όργανα της Ελληνικής Αστυνομίας όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας.» Η Χρήση και ό έλεγχος είναι δυνατόν και πρέπει να γίνεται με την βοήθεια των νέων τεχνολογιών και της πληροφορικής. Δυστυχώς η απόφαση δεν προβλέπει η δεν αναφέρει ότι η νέα τεχνολογία μπορεί να συμβάλει στην σωστή εφαρμογή της απόφασης αλλά και αποτρεπτικά προς εκείνους οι οποίοι περιμένουν στην γωνιά. Όπως είπε και ο Πρόεδρος αν δεν αλλάξουμε θα εξαφανιστούμε και εμείς θα αλλάξουμε και θα προχωρήσουμε μπροστά κόντρα σε όλους που ίσως θέλουν να αποτύχει αυτή η προσπάθεια Γιαυτό θα πρέπει να ακούγεται η φωνή τών πολιτών και να προωθείται η συμετοχή τους Αυτά για αρχή καλή δύναμη