• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Κ S' | 13 Νοεμβρίου 2009, 01:53

    Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ, Κύριοι και Κυρίες, Έχω την πεποίθηση ότι είναι επιβεβλημένο να υπάρξει ΜΕΡΙΜΝΑ εκ μέρους του επιτελείου σας προκειμένου ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΔΙΚΙΑ, η οποία πραγματοποιείται στο υπό εξέταση Σχέδιο Νόμου, που δεν είναι άλλη από ΤΗ ΜΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ του ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Στο σημείο αυτό και επειδή δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση, παρακαλώ δώστε μας ξεκάθαρη απάντηση σχετικά με το αν μοριοδοτείται ο δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών. ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΣΑΣ, ΤΟΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΤΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ, ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Εάν και εφόσον το νέο Νομοσχέδιο, ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΓΓΕΛΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ και ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ, έχει ως σκοπό τη δίκαιη, ίση και αξιοκρατική μεταχείριση των ανθρώπων που κατά την αξιολογική προσέγγισή σας επί του υφισταμένου νομοθετικού καθεστώτος ΕΙΧΑΝ ΑΔΙΚΗΘΕΙ και που επιθυμούν να εργαστούν με αξιοπρέπεια και δίχως να σέρνονται σε παράπλευρα κυκλώματα, ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;;; και μάλιστα ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΙΤΕ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΕΣ Ή ΕΝ ΕΞΕΛΙΞΕΙ, σε μια κοινωνία που προωθεί τον πολίτη της να ανελίσσεται στα ακαδημαικά σκαλοπάτια, ώστε να συμμορφώνεται με τις σύχρονες απαιτήσεις;;; Επίσης, πώς είναι δυνατόν ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ να αποκαθιστάτε την αδικία ως προς τη συνάφεια του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών σε σχέση με τον προπτυχιακό, μοριοδοτώντας με τα ίδια 200 μόρια έναν π.χ. Ιατρό με μεταπτυχιακό στη Βιοτεχνολογία, με έναν επίσης Ιατρό με μεταπτυχιακό στην Κοινωνιολογία, αναγνωρίζοντας καταυτόν τον τρόπο ότι και οι δύο έχουν κάνει μεταπτυχιακές σπουδές ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ να ΛΗΣΜΟΝΕΙΤΕ και να ΤΙΜΩΡΕΙΤΕ ΤΟΣΟΥΣ Πτυχιούχους και Διπλωματούχους όλων των επιστημονικών πεδίων, ΟΣΟΥΣ με στερήσεις χρόνου και χρημάτων, θυσίες επαγγελματικές και καθυστέρηση της οικογενειακής τους ζωής, και πάντα με την καθοδήγηση των επιταγών της κοινωνίας μας, μετά την κτήση του Πτυχίου/Διπλώματός τους ΓΟΓΓΥΞΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΥΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ, λέγοντάς τους εμμέσως να σκίσουν τον έναν, ότι δηλαδή τους είναι άχρηστος και πιάστηκαν κορόιδα και ήταν ανόητοι που έχασαν όλα όσα αφιέρωσαν στην προσπάθειά τους να τον αποκτήσουν, γιατί ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΙΛΑΣΤΗΡΙΑ ΘΥΜΑΤΑ!!!! Ήμαρτον!!!! ΠΕΡΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΚΡΗΞΗ λόγω της καταφανούς επερχόμενης αδικίας, ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΤΕ το Άρθρο 4 Εδάφιο 6 (επαναρρυθμίσεις για τη μοριοδότηση των υποψηφίων) του νέου Σχεδίου Νόμου, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΤΑΞΗ αναφορικά με τη μοριοδότηση των Μεταπτυχιακών Τίτλων Σπουδών: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: - - - - - - Α. --- Δεδομένου ότι ο Διδακτορικός Τίτλος (3-ετούς κατελάχιστον φοίτησης) βαθμολογείται με 400 μόρια, είναι δεκτό ότι με τα μισά 200 μόρια θα βαθμολογείται ο Μεταπτυχιακός Τίτλος (1,5 έτους κατελάχιστον φοίτησης: γιατί στις θετικές τουλάχιστον επιστήμες έτσι είναι, τουτέστιν 2 εξάμηνα μαθήματα και 1 η μεταπτυχιακή εργασία, και κακά τα ψέμματα είναι όντως άξιος όποιος έχει καταφέρει να ολοκληρώσει τις σπουδές του, και μάλιστα εργαζόμενος, σε διάστημα μικρότερο από το αναμενόμενο). Και κατ’ επέκταση, ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΚΑΤΕΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΙΑ (3) ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ (μπορεί και περισσότερα), ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΑ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΚΑΤΕΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΙΑ (3) ΧΡΟΝΙΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΑΝΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ;;;; ΕΜΜΕΣΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ και Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΤΙΤΛΟΥ, είτε αυτός είναι Πτυχιακού Επιπέδου (πχ ένας τίτλος ΤΕ και ένας τίτλος ΠΕ, ή δύο τίτλοι της αυτής εκπαιδευτικής βαθμίδας), είτε Μεταπτυχιακού, είτε Διδακτορικού Επιπέδου) ΟΣΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ, και αυτό γιατί είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να απαξιώνονται οι σπουδές – αυτά δεν συμβαίνουν πουθενά! Εξάλλου, ΟΣΗ μετεξέλιξη από την αρχική του κατάσταση (δηλαδή τον βασικό τίτλο τριτοβάθμιας) ΕΧΕΙ ο έχων διδακτορικό(400) + μεταπτυχιακό (200)+πτυχίο/α και παίρνει τα 600 μόρια συν 110*(το βαθμό του), ΕΧΕΙ και ο έχων διδακτορικό(400) +πτυχίο/α και παίρνει τα 400 μόρια συν 110*(το βαθμό του), ΕΧΕΙ και ο έχων μεταπτυχιακό (200) +πτυχίο/α και παίρνει τα 200 μόρια συν 110*(το βαθμό του), ΕΧΕΙ και ο έχων ΔΥΟ (2) μεταπτυχιακά (πχ MBA & Μηχανολογίας)+πτυχίο/α και ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να παίρνει 400 μόρια συν 110*(το βαθμό του), ΕΧΕΙ και ο έχων ένα πτυχίο πχ ΤΕΙ Δομικών Έργων και ένα πτυχίο πχ ΑΕΙ-Πολιτικών Μηχανικών το οποίο ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ ΕΞΕΛΙΞΗ και ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ, γιατί αυτός ο άνθρωπος αφιέρωσε τουλάχιστον ΕΝΝΕΑ (9) χρόνια σπουδών, συν κατατακτήριες, συν ... συν... ( ΝΑ ΟΙ ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ : ) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 1. Υποψήφιος που διαγωνίζεται για θέση ΤΕ και έχει Πτυχίο ΑΕΙ και Μεταπτυχιακό 2. Υποψήφιος που διαγωνίζεται για θέση ΤΕ και έχει Πτυχίο ΑΕΙ και 2 Μεταπτυχιακά 3. Υποψήφιος που διαγωνίζεται για θέση ΤΕ και έχει Πτυχίο ΑΕΙ, Μεταπτυχιακό και Διδακτορικό 4. Υποψήφιος που διαγωνίζεται για θέση ΠΕ και έχει Μεταπτυχιακό 5. Υποψήφιος που διαγωνίζεται για θέση ΠΕ και έχει 2 Μεταπτυχιακά 6. Υποψήφιος που διαγωνίζεται για θέση ΠΕ και έχει Μεταπτυχιακό και Διδακτορικό Β. ---- ΤΑ ΔΥΟ, ΤΡΙΑ Ή ΟΣΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ πρέπει ΕΝΑΠΟΔΕΙΚΤΑ να λαμβάνονται υπόψη ΚΑΙ στη μοριοδότηση ΚΑΙ ως τυπικό προσόν κατάταξης, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΤΥΧΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΟΠΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΘΥΣΙΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ, ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Feuilles Vollants, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΑ Ή ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΓΝΟΕΙΤΕ!!! ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΑ ΔΥΟ π.χ. ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΩΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ, γιατί ΟΣΟ και από όποια πλευρά και αν το δείτε αποτελεί μεταπτυχιακή σπουδή το διδακτορικό για έναν πτυχιούχο, ΤΟΣΟ αποτελούν και τα δύο μεταπτυχιακά για έναν πτυχιούχο. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ΑΣ ΒΡΕΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΣΥΣΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ Ή ΧΩΡΙΣ, ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΚΑΘΕ ΠΙΘΑΝΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟΥΣ – ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ Ή ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΕΤΑΙ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΣΒΕΎΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ;;; ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ, ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΕΥΗΚΟΑ ΩΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ!!!!! ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΥΕΛΠΙΣΤΟΥΜΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ!! Αυτό σίγουρα δεν μοριοδοτείται, αλλά δεν μας έχει απομείνει και κάτι άλλο, ΜΟΝΟ να ευελπιστούμε προσπαθώντας..... ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΥΤΟ!!!! Για να μη μακρηγορώ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΜΑ ανά περίπτωση, μήπως δεν πρέπει να επιτραπεί να διαφύγει το παραμικρό αυτή τη φορά; Μήπως να διερευνηθούν όλες οι περιπτώσεις «ίασης»;; Ας πάρει όσο χρόνο χρειάζεται ...., το αποτέλεσμα μετράει και δη τώρα που θεωρητικά γίνεται προσπάθεια αναμόρφωσης των κακώς κειμένων!! ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΑΣ, ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ. ΜΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΤΕ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ – ΣΑΣ ΕΚΛΙΠΑΡΟΥΜΕ !!!