• Σχόλιο του χρήστη 'Σταύρος Χήρας' | 19 Οκτωβρίου 2009, 18:56

    Η καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού των οχημάτων στα 1600cc εως 1400cc εκτιμώ ότι δεν θα έχει καταρχήν ουσιαστική συνεισφορά στην εξοικονόμηση χρηματικών πόρων (αν γίνεται για αυτό το λόγο). Άλλωστε θεωρώ ότι η Ελλάδα μπορεί με μεγάλη άνεση, ως σύγχρονη και οικονομικά εύρωστη χώρα (αρκεί να συγκριθούμε με τη συντριπτική πλειοψηφία των κρατών της γης και θα καταλάβουμε πόσο πλούσιοι είμαστε) να παρέχει σε μερικές εκατοντάδες τουλάχιστον άτομα (βουλευτες, υπουργούς και πιθανόν νομάρχες) τα κατάλληλα μέσα για γρήγορη, άνετη και κυρίως ασφαλή μεταφορά. Θα ήταν ίσως αστείο να σκεφτόμαστε ότι ένας υπουργός του ΥΠΕΧΩΔΕ για παράδειγμα θα μπορεί να επισκεφτεί με ένα αυτοκινητο των 1600cc τα έργα της ΕΓΝΑΤΙΑΣ π.χ από την Καβάλα μέχρι την Κοζάνη σε μια μέρα με άνεση, ταχύτητα και ασφάλεια. Τα πολυτελή αυτοκινητα που φέρουν την αλεξίσφαιρη θωράκιση, τη μεγάλη ιπποδύναμη και την άνεση στο εσωτερικό τους δημιουργήθηκαν για να εξυπηρετούν ένα σκοπό σχετικά με την μετακίνηση κάποιων ανθρώπων και δεν βλέπω καθόλου ενοχλητικό το γεγονός της χρήσης τους από κάποιους ανθρώπους που το δικαιούνται βάσει των νόμων του κράτους. Αν θέλετε ίσως ο περιορισμός των αυτοκινήτων αυτών μόνο σε υψηλόβαθμα στελέχη της πολιτείας μας, ίσως να είναι θεμιτός και όντως να συμβάλλει στην εξοικονόμηση κάποιων χρηματικών πόρων. Όμως η γενίκευση του περιορισμού παντού δεν νομίζω ότι εξυπηρετεί τίποτα σπουδαίο. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι σε μια εποχή όπου η εικόνα και η επικοινωνία βρίσκονται ανάμεσα στα σημαντικότερα κεφάλαια που μπορεί να διαθέτει κάποιος, η εικόνα βουλευτών, υπουργών και πρωθυπουργών να βγαίνουν από πολυτελείς λιμουζίνες ίσως αν θέλετε γοητεύει τα μάτια και διαφημίζει με τον τρόπο της κάτι από την Ελλάδα. Πρόκειται δηλαδή απλώς για marketing. Αν ενδιαφερόμαστε πάντως όντως για των περιορισμό της κατάχρησης των προνομίων από τους εκλεγμένους "αρχοντές" απλώς ας ρυθμίσουμε το νόμο ώστε να μην γίνεται κατάχρηση και φυσικά να αποδίδονται οι ευθύνες όταν διαπιστώνεται ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει. Και αν πραγματικά μας ενδιαφέρει η αλλαγή σε αυτό το θέμα τόσο από άποψη οικονομική όσο και συμβολική τότε άμεσα ας καθιερωθούν υποχρεωτικά τα φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα (υβριδικά, ηλεκτρικά ή με κινητήρες αερίου) , όπου ο "κυβισμός" ξαφνικά δε θα μας απασχολεί καθόλου ως παράμετρος (παρόλο που μπορεί να είναι εξίσου ακριβά με τα συμβατικά αυτοκίνητα) και ας περιορίσουμε τα βενζινοκίνητα μόνο για ειδικές περιπτώσεις.