• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Σ' | 13 Νοεμβρίου 2009, 08:08

    Ως προς τους Βασικούς Τίτλους: Θεωρώ το νέο σύστημα μοριοδότησης ΑΔΙΚΟ. Κι αυτό γιατί δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε ένα μόνο τυπικό προσόν, το οποίο με τη σειρά του μπορεί να ακυρώσει όλα τα υπόλοιπα. Η άποψή μου είναι οτι θα πρέπει να συνεκτιμώνται όλα τα προσόντα (τίτλος,2ος τίτλος,μεταπτυχιακός τίτλος, εμπειρία, ξένες γλώσσες, τεστ δεξιοτήτων κτλ). Ο συντελεστής με τον οποίο υπολογίζεται η μοριοδότηση για τον βασικό τίτλο σπουδών θεωρώ οτι είναι αρκετά αυξημένος και αποκλείει από τη διαδικασία άτομα που έχουν χαμηλότερο βαθμό. Π.χ. κατηγορία ΠΕ/ΤΕ Ο Α με βαθμό 6,9 έχει 6,9*110=759 μόρια ο Β '' 7,2 '' 7,2*110=792 μόρια δηλ. διαφορά 33 μόρια. Δηλ. αν ο Α διαθέτει επιπλέον ένα καλό επίπεδο μιας ξένης γλώσσας (30μόρια) θεωρείται λιγότερο ικανός. Για μένα αυτό ΔΕΝ είναι ΔΙΚΑΙΟ. Π.χ. κατηγορία ΔΕ Ο Α με βαθμό 18 (σε δεκάβαθμη κλίμακα 9) *110 = 990 μόρια Ο Β '' 16 ( '' 8) *110 = 880 μόρια Αν ο Β διαθέτει επιπλέον 2 ξένες γλώσσες σε άριστο επίπεδο (70+70=140μόρια)θεώρείται λιγότερο ικανός (αφού 880+140=920). Πιστεύω πως ο συντελεστής αυτός πρέπει να μειωθεί αντί να αυξηθεί. Εξάλλου, ο τρόπος βαθμολόγησης από Εκπαιδευτικό Ίδρυμα σε Εκπαιδευτικό Ίδρυμα διαφέρει και είναι υποκειμενικός. Ας γίνει μία έρευνα για τους Μέσους Όρους Βαθμών στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα π.χ. Καποδιστριακό, Πάντειο, ΠΑ.ΠΕΙ. κτλ. ή και στα Λύκεια της Χώρας...κατα γεωγραφική περιοχή, κατα χρονικές περιόδους κτλ. Γιατί τόσο μεγάλη απόκλιση? Δηλ. για 0,5 μονάδα διαφορά στο βαθμό απαξιώνεται ολόκληρος ο τίτλος! Ως προς την προσάυξηση: Θεωρώ δίκαιη την κατάργηση της προσάυξησης του 50%. Η γνώμη μου είναι οτι θα μπορούσε ίσως να δίνεται μια μικρή προσαύξηση για εμπειρία σε δημόσιο φορέα με ΔΥΟ αυστηρές προϋποθέσεις: 1ον να δίνεται μόνο για την ίδια ειδικότητα και για τον ίδιο Φορέα. πχ. σύμβαση ως διανομέας στα ΕΛΤΑ, μόνο για προκύρηξη των ΕΛΤΑ και μόνο για αυτή την ειδικότητα. ΚΑΙ 2ον αυτή η προσαύξηση να είναι τέτοια ώστε να μην αποκλείει τη συμμετοχή άλλων με τυχόν αυξημένα τυπικά προσόντα, δηλ. να είναι ένα πολύ μικρό πριμ. (Εννοείται οτι αναφέρομαι σε συμβάσεις που έχουν εγκριθεί από ΑΣΕΠ..) Ως Προς την εμπειρία: Γιατί τέτοια απαξίωση? Εγώ (αν και δεν έχω εμπειρία) περίμενα μια αύξηση στη μοριοδότηση, αν θέλουμε να μαστε δίκαιοι. Είναι το ίδιο μια εμπειρία της τάξης των 5 ετών με μία των 10? Δε λέω να μην υπάρχει ενα max όριο..Θα μπορούσε να είναι ως έχει, έως τα 5 έτη και για κάθε επιπλέον ένα έτος μέχρι τα 10 έτη πχ., 1 μόριο για κάθε επιπλέον έτος..Το θεωρώ πιο δίκαιο. Δεν κατάλαβα τι εννοεί ο κος Ραγκούσης αδικία ως προς αυτούς που έχουν ντοκτορα? Ας δουλέψουν κι αυτοί λίγο...Εξάλλου πιστέυω οτι το καλύτερο πανεπιστήμιο είναι η πράξη. Αυτά που μαθαίνεις με την πείρα και στην πράξη δεν μπορεί να σου τα διδάξει κανείς. Η θεωρία από την πράξη έχει μια απόσταση ΝΑ, λέει ο λαός. Οπότε δεν καταλαβαίνω ως προς τι η μείωση της μοριοδότησης της εμπειρίας. Ως προς τις Συμβάσεις Ιδιωτικού Δικαίου και Stage: Οι εποχικές ανάγκες καλύπτονται μετά από έγκριση του ΑΣΕΠ με βάση κοινωνικά κριτήρια. Τώρα γιατί ο άνεργος θεωρείται ένα και το αυτό με τον stager δεν το καταλαβαίνω! Είναι καινούρια κοινωνική ομάδα? Το ΠΑΣΟΚ έλεγε καμία μοριοδότηση για τα stage χάριν της αξιοκρατίας και της διαφάνειας.Τώρα αυτό με κανει να προβληματίζομαι και νίωθω οτι μειώνει την αντίληψή μου. (Who knows? Κάτι έπρεπε να γίνει και με αυτούς)(Ας τους μετατρέψουμε σε Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου..) Ως προς τη συνάφεια των Μεταπτυχιακών: Δε βρίσκω καμία λογική! Δηλ. μεταπτυχιακό να ναι και ο,τι να ναι? Δηλ. ένα μεταπτυχιακό οτι να ναι θεωρείται τυπικό προσόν και μάλιστα αυξημένο? Το θεωρώ άδικο ως προς αυτούς που έχουν εξειδικευτεί(έχουν μεταπτυχιακό) σε κάτι συναφές με την προκυρησσόμενη θέση. Και στην τελική εμείς που πήραμε μόνο το πτυχίο μας (και μάλιστα ένα πτυχίο που απευθύνεται μόνο στο Δημόσιο Τομέα (αλλουνου παπά ευαγγέλιο) να πάμε στον Κεάδα.{Δεν εννοώ βέβαια να μην μοριοδοτείται το μεταπτυχιακό απλά ένα συλλογισμό έκανα, εξάλλου έχω αντιληφθεί οτι θεωρούμε "αναλφάβητη" επειδή πήρα μόνο ένα πτυχίο.} Ως προς το Τεστ Δεξιοτήτων: Δεν έχω ξεκάθαρη άποψη. Θεωρώ οτι είναι ένα κριτήριο αξιολόγησης, που πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη.Ωστόσο επιμένω να υπάρχει μία σχετική συνεκτίμηση όλων των κριτηρίων. Έτσι, να μπορεί να σχηματίζεται μια πιο αντικειμενική άποψη για το προφίλ του υποψηφίου. Συνοψίζοντας θεωρώ Άδικο το νέο σύστημα μοριοδότησης κυρίως ως προς τον τρόπο μοριοδότησης των βασικών τίτλων, που φτάνει να αχρηστεύει ταυτόσημους τίτλους, που έχουν λάβει ελαφρώς χαμηλότερης βαθμολογίας και θεωρώ πιο δίκαιο: όλα τα τυπικά και πρόσθετα προσόντα να συνεκτιμώνται. Ειλικρινά, δεν θεωρώ οτι με το νέο αυτό σύστημα μοριοδότησης προκύπτουν αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης, απλά νιώθω οτι προωθούνται οι άριστοι, οι συλλέκτες τίτλων οι οποίοι πάραυτα μπορεί να μην έχουν το κατάλληλο προφίλ (άλλα πρόσθετα προσόντα π.χ. εμπειρία, ξένες γλώσσες κτλ..) Ευχαριστώ.