Αρχική Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Άρθρο 1 Σκοπός – ΑντικείμενοΣχόλιο του χρήστη Βασιλειος Μαλτεζοπουλος | 9 Μαΐου 2021, 13:53
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το επίπεδο πολιτισμού ενός λαού, εκτός από την ιστορία του, φαίνεται και στον τρόπο που αντιμετωπίζει την διαφορετικότητα, τα άτομα με ειδικές ανάγκες, την τρίτη ηλικία και το φυσικό περιβάλλον. Με τον όρο φυσικό περιβάλλον νοείται η χλωρίδα και πανίδα ενός τόπου. Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του για όσα σχετικά με τα τρία προηγούμενα συμβαίνουν στην Ελλάδα. Προφανώς ήρθε η ώρα να μπει ένα τέλος στον πολιτισμικό διασυρμό της χώρας που δίδαξε πολιτισμό σε βάρβαρους από τους οποίους πρέπει τώρα να παραδειγματιστεί. Η στείρωση είναι απαραίτητη για να σταματήσει η γεωμετρική πρόοδος με την οποία αυξάνεται ανεξέλεγκτα ο πληθυσμός των αδέσποτων. Τα ζώα αυτά δεν ζουν στην άγρια φύση ώστε οι σοφοί νόμοι της να ρυθμίζουν τους πληθυσμούς. Από την στιγμή που είναι εξημερωμένα και ζουν μαζί μας εξαρτώνται άμεσα από την ορθολογιστική και με σεβασμό αντιμετώπιση και διαχείριση τους. Το προς ψήφιση νομοσχέδιο επιχειρεί βαθιές τομές και εύχομαι να προχωρήσει γρήγορα η εφαρμογή του. Προσωπικά θα ήθελα αυστηρότερες ποινές σε όσους κακοποιούν ζώα αλλά και σε όσους δημόσιους λειτουργούς δεν ασκούν ή ασκούν ελλιπώς τα καθήκοντα τους όταν πρόκειται για περιστατικά κακοποίησης και γενικά όταν αποφεύγουν με διάφορους τρόπους αυτά που είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να κάνουν, χωρίς να χρειάζεται να είναι ευαισθητοποιημένοι και οι ίδιοι. Ευελπιστώ μέσα από την εκπαίδευση στα σχολεία να προκύψει μια νέα γενιά πολιτών που θα μας κάνει περήφανους σαν Έλληνες και σε αυτόν τον τομέα.