• Σχόλιο του χρήστη 'Νικόλαος ΚΟΥΝΙΝΙΩΤΗΣ' | 19 Οκτωβρίου 2009, 19:30

    Θεωρώ καθήκον, απο την εμπειρία που απέκτησα ως Διευθυντής Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών, επι 2ετία, να σχολιάσω σειρά άρθρων του παρόντος Σχεδίου, αφού προηγουμένως συγχαρώ θερμά ασφαλώς τον κ. πρωθυπουργό για την εισαγωγή της δημόσιας διαβούλευσης, κάτι που μας φέρνει "να δοκιμάσουμε" τον εν λόγω σκανδιναυικό θεσμό, τον οποίο εγνώρισα και ως πρέσβυς στην Σουηδία. Στο άρθρο 5 γίνεται αναφορά σε προμήθεια οχημάτων μέχρι 1600 κυβ. Πιστεύω οτι,για ωρισμένες κατηγορίες προσώπων, χρειαζόμαστε αυτοκίνητα θωρακισμένα. Αυτό σημαίνει ανάγκη για μεγαλύτερο κυβισμό λόγω θωράκισης, κλιματισμού και ηυξημένης ταχύτητας που πρέπει να αναπτύσσει, για λόγους ασφάλειας, ιδιαίτερα σε αυτοκινητοπομπές. Να μην ξεχνούμε οτι τα πρόσωπα αυτά θα χρειασθεί να φιλιξενήσουν στα αυτοκίνητά τους απο το αεροδρόμιο προς την Αθήνα και αντίστροφα, πρόσωπα που πιθανόν να είναι εν δυνάμει στόχοι. Είτε λοιπόν θα πρέπει όλα τα αυτοκίνητα των προσώπων αυτών να "σηκώνουν" την θωράκιση, είτε να δημιουργήσουμε ομάδα αυτοκινήτων με τις προδιαγραφές αυτές, τα οποία θα μεταχειριζώμαστε σε ωρισμένες περιπτώσεις. Ο Δ/ντής Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών ασφαλώς δεν χρειάζεται θωρακισμένο αυτοκίνητο, αλλά αυτοκίνητο καλού κυβισμού, διότι το αυτοκίνητό του είναι πάντοτε μέρος της αυτοκινητοπομπής και θα πρέπει αυτό να ανταποκρίνεται στις ανάγες της αυτοκινητοπομπής και να αναπτύσει υψηλές ταχύτητες αν χρειασθεί. Έχω προσωπική εμπειρία απο μετακίνηση Αραφάτ εντός Αθηνών...