• Σχόλιο του χρήστη 'Δ.Μ.' | 13 Νοεμβρίου 2009, 08:49

    Η απάντηση σε ερωτήσεις του στυλ "πόσα άλφα έχει η πρόταση να λόλα ένα μήλο" "πόσα τρίγωνα εμπεριεχονται στο παρακάτω σχήμα" "πόσα είναι τα κράτη της ΕΕ" όπως και σε ερωτήσεις απλής αριθμητικής επιπέδου Γ' δημοτικού σίγουρα πιστοποιούν γνώσεις και προσόντα τουλάχιστον ισάξια με ένα κάτοχο μεταπυχιακού ή διδακτορικού στην υπολογιστική ρευστομηχανική, στα ανώτερα μαθηματικά ή σε άλλο πεδίο επιστημών αποτελούν δε απόσταγμα γνώσης και εμπειριών μιας ζωής και ασφαλώς θα έχουν μεγαλύτερη χρησιμότητα στο δημόσιο από τις εξειδικευμένες γνώσεις που έχει κάποιος με τους παραπάνω (ή άλλους) τίτλους σπουδών Αυτά είναι τα επιχειρήματά σας? Δεν πείθουν κανένα πείτε απλώς ότι σας έκατσε να κάνει το τραγικό λάθος η νομοπαρασκευαστική ομάδα που επεξεργάζεται το παρόν σχέδιο νόμου και να δώσει τεράστια βαρύτητα σε αυτό και σπεύσατε να το υποστηρίξετε με νύχια και με δόντια απλώς επειδή σας συμφέρει. Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και οι διδάκτορες είναι φυσικά οι ευνοημένοι της ελληνικής κοινωνίας αφού σπούδασαν με τα λεφτά των πατεράδων τους, και μπήκαν στα προγράμματα αυτά με μέσον, ενώ οι υπόλοιποι κακόμοιροι απλοί πτυχιούχοι που είχαν αναγκη να δουλέψουν είναι οι αδικημένοι. Φυσικά, σύμφωνα με την άποψή σας, κανένας από αυτούς τους μεταπτυχιακούς/διδάκτορες δεν υπάρχει περίπτωση να δουλεύει και να σπουδάζει ταυτόχρονα για να πληρώσει τα δίδακτρά του (όταν υπάρχουν-ξέρετε υπάρχουν και δωρεάν μεταπτυχιακά) ούτε υπάρχει περίπτωση να "τη βγάζει" με 300Ε μηνιαίως επειδή, ξέρετε τι? οι γονείς του τελικά δεν είναι πλούσιοι ο κομπλεξισμός, η συμφεροντολογία και η χυδαιότητα έχουν τα όριά τους κάντε μια χάρη στον εαυτό σας όλοι εσείς που λαϊκίζετε με τον χειρότερο τρόπο και σταματήστε να εξευτελίζεστε