Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 2 Κατάργηση της προσαύξησης μοριοδότησης λόγω εμπειρίαςΣχόλιο του χρήστη ΚΑΤΑΠΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 13 Νοεμβρίου 2009, 08:58
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δέν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να μπούμε στήν λογική των κάθε είχους προσαυξήσεων και μοριοδοτήσεων για τις προσλήψεις στό Δημόσιο, αφού το θέμα μπορεί να λυθεί με πολύ απλό τρόπο. Συγκεκριμένα προτείνω: 1.- Όλες οι υπηρεσίες του Δημοσίου να κάνουν ετήσιο προγραμματισμό για τις ανάγκες τους σε προσωπικό (ή για τυχόν πλεονάζων προσωπικό)και να ενημερώνουν τα Υπουργεία μία φορά το χρόνο σε συγκεκριμένη ημερομηνία. 2.- Σε πρώτη φάση τα κενά να καλύπτονται με μετατάξεις. 3.- Οι προσλήψεις προσωπικού κατηγοριών ΔΕ να γίνονται μέσα από το σύστημα των Πανελλήνιων εξετάσεων, δηλαδή στό μηχανογραφικό δελτίο να υπάρχει ξεχωριστή κατηγορία για το Δημόσιο και οι επιτυχόντες στήν συνέχεια να φοιτούν στήν Σχολή Δημόσιας Διοίκησης πρίν διοριστούν. 4.- Για τις προσλήψεις προσωπικού ΠΕ επίσης να γίνεται Πανελλήνιος Διαγωνισμός μία φορά το χρόνο, για όσες ειδικότητες χρειάζονται. Δηλαδή όσα πτυχία και να έχει κάποιος δέν πρέπει αυτός να μπορεί να αποδείξει την αξία τους μέσα από διαγωνισμό; 5.- Διαβάζω ότι για προσλήψεις ΔΕ θα απαιτείται υποχρεωτικά και πτυχίο ξένης γλώσσας. Και ρωτάω: Μέσα από το σύστημα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εξασφαλίζεται η γνώση ξένης γλώσσας; Αφού από το Γυμνάσιο- Λύκειο δέν δίνεται ούτε LOWER ούτε profisiense τότε με ποιό δικαίωμα το Κράτος το ζητάει; Από ποιά βαθμίδα Δημόσιας εκπαίδευσης εξασφαλίζει στούς υποψηφίους πτυχίο ξένης γλώσσας; Δέν είναι ανακόλουθο;