• Σχόλιο του χρήστη 'Ιων Γιάγκος' | 13 Νοεμβρίου 2009, 09:28

    ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΕΙ, ΤΕΙ Θεωρώ ότι δεν είναι σωστό να αυξηθούν τα μόρια [χ110] του βασικού τίτλου σπουδών διότι οι τίτλοι αυτοί είναι σε διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα, π.χ. Νομική, Οικονομική Επιστήμη, Κοινωνιολογία, Γεωπονία κλπ και ως εκ τούτου δεν μπορούν να έχουν τον ίδιο υψηλό βαθμό βαρύτητας. Ακόμη και σε σχολές με το ίδιο γνωστικό αντικείμενο πχ. Οικονομικών επιστημών, τα προγράμματα σπουδών τους, έχουν άλλο αριθμό μαθημάτων [κάποιες έχουν 56 μαθήματα και κάποιες 31] , άλλα μαθήματα , άλλη ύλη, άλλα βιβλία και άλλη θεώρηση περί της βαθμολογίας. Γνωστό είναι ότι σχολές της περιφέρειας ή ακόμη και σχολές της Αθήνας, είναι κατά πολύ πιο εύκολες και οι πτυχιούχοι τους αναλογικά έχουν υψηλά ποσοστά αρίστων. Θα έπρεπε να ΜΕΙΩΘΟΥΝ τα μόρια του βασικού τίτλου σπουδών ΚΑΙ ΟΧΙ να αυξηθούν, διότι αυτό ΑΥΞΑΝΕΙ και την αδικία. ΠΡΟΤΑΣΗ Κατηγορία ΠΕ και ΤΕ Η συλλογή τόσων υψηλών μορίων από τον βαθμό του πτυχίου είναι άδικη. Η πιο σωστή λύση είναι να βαθμολογηθούν τα πτυχία με τον χαρακτηρισμό λήψης τους δηλ. ΚΑΛΑ – ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ – ΑΡΙΣΤΑ και με 300 – 400 και 500 μόρια αντίστοιχα, έτσι θα μειωθεί και η αδικία μεταξύ των «δύσκολων» σχολών, των σχολών που χορηγούν υψηλούς βαθμούς πτυχίων και των διαφορετικών γνωστικού αντικειμένου, πτυχίων. Κατηγορία ΔΕ Όσον αφορά στην κατηγορία ΔΕ πιστεύω ότι ο τρόπος υπολογισμού μορίων μπορεί να παραμείνει ο ίδιος, διότι τα σχολεία έχουν κατά κανόνια [Γενικά Λύκεια, ΕΠΑΣ κλπ] την ίδια ύλη, τα ίδια μαθήματα κλπ , άρα οι μαθητές έχουν διαγωνιστεί/εξεταστεί επάνω στην ίδια ύλη/βιβλία. Θα πρότεινα όμως να μειωθούν λίγο τα μόρια που δίνονται από τον βαθμό του απολυτηρίου, διότι δεν μπορεί να αποτελεί τον κύριο τομέα συλλογής τόσων πολλών μορίων σε σχέση με τα άλλα κριτήρια