• Σχόλιο του χρήστη 'Μανόλης Ορφανουδάκης' | 19 Οκτωβρίου 2009, 19:53

    1. Είναι λάθος να καθορίζονται τα αυτοκίνητα μόνο με βάση τον κυβισμό τους ειδικά όταν μικρά σε κυβισμό αυτοκίνητα μπορεί να είναι περισσότερο ενεργοβόρα λόγω άλλων συντελεστών κίνησης (βενζίνη, μεγάλη ιπποδύναμη). 2. Είναι λάθος να στραφούμε σε μια τεχνολογία (υβριδικά)που τώρα εξελίσσεται, ενώ υπάρχουν αποδεδειγμένα μεγάλα προβλήματα από την εφαρμογή της σε σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος. Προκύπτει ως θέμα για παράδειγμα η ανταλλαγή και καταστροφή των χρησιμοποιημένων μπαταριών του ηλεκτροκινητήρα, που εμπεριέχουν υλικά που δεν ανακυκλώνονται και προκαλούν πολλαπλάσιες καταστροφές στο περιβάλλον. 3. Η επιλογή υβριδικών αυτοκινήτων περιορίζει την επιλογή σε 2-3 αυτοκινητοβιομηχανίες κυρίως Ιαπωνικές κι έτσι τόσο το κόστος τους αυξάνεται λόγω δασμών, όσο και η αποτελεσματικότητα του μέτρου τίθεται σε αμφιβολία καθώς αποκλείονται πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες που μπορούν να εγείρουν αξιώσεις ακύρωσης των διαγωνισμών, μέσω των επιτροπών που επιβλέπουν τους κανόνες του ανταγωνισμού. 4. Στους ίδιους ρύπους μπορούν να κατέβουν και άλλες μηχανές που ενδεχόμενα τροφοδοτούνται με άλλες μορφές καυσίμων. Αυτές πως θα αξιολογηθούν; Παράλληλα πολλές μηχανές πετρελαίου diesel μπορούν να αποδειχθούν πολύ φιλικές στο περιβάλλον με πολύ χαμηλούς ρύπους. Νομίζω λοιπόν ότι όλα αυτά θα πρέπει να συνεκτιμηθούν πριν από την λήψη οποιασδήποτε απόφασης για την προμήθεια ενός μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων. Καλή επιτυχία στην αποστολή σας. Ευχαριστώ για τον χρόνο και τον χώρο