• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΕΡΙΝΑ' | 13 Νοεμβρίου 2009, 11:47

    ΚΑΛΟ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΩΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΠΟΥ ΜΑΛΛΙΣΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΟΡΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΤΟΥ ΟΑΕΔ? ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ STAGE ΗΤΑΝ ΑΦΟΥ ΕΡΓΑΖΟΖΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΧΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ? ΕΠΙΣΗΣ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΕ ΑΡΙΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΥΨΗΛΗ.