• Σχόλιο του χρήστη 'Ευάγγελος' | 13 Νοεμβρίου 2009, 11:56

    Συγχαρητήρια αρχικά, για κάθε προσπάθεια που θα κάνετε για βελτίωση της αξιοκρατίας και αποκατάσταση της δικαιοσύνης και των ίσως ευκαιριών, ανάλογα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες των ανθρώπων. Μερικές παρατηρήσεις : - Τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά θα πρέπει να είναι σχετικά με τη θέση που προκηρύσσεται. Ή να μοριοδοτούνται λιγότερο τα άσχετα από τα συναφή. - Υπάρχει τεράστια διαφορά στην ποιότητα και την αξία των μεταπτυχιακών και διδακτορικών μεταξύ τίτλων, σχολών και χωρών προέλευσης. Είναι γνωστό ότι είναι διαδεδομένα πτυχία χωρίς κανένα αντίκρισμα σε γνώσεις. Είναι επίσης γνωστό ότι υπάρχουν άνθρωποι που πληρώνονται για να συγγράφουν μεταπτυχιακές εργασίες κατά παραγγελία των μελλοντικών πτυχιούχων. Ποια είναι η αξία αυτών των πτυχίων και η πραγματικές γνώσεις των πτυχιούχων; - Η μοριοδότηση των (μεταπτυχιακών ειδικότερα) σπουδών, σαφώς ευνοεί εκείνους που είχαν την οικονομική δυνατότητα να συνεχίσουν τις σπουδές τους, ιδιαίτερα δε στο εξωτερικό. Θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα για τη χορήγηση περισσότερων υποτροφιών, με αξιοκρατικά κριτήρια, σε ενδιαφερόμενους για μεταπτυχιακές κ.ά. σπουδές ώστε να δίνονται ίσες ευκαιρίες στους άξιους και όχι στους έχοντες. - Η εμπειρία θα πρέπει να μοριοδοτείται, σε ένα λογικό βαθμό. Έχει αποδειχθεί ότι πολλοί που διαθέτουν ένα σωρό πτυχία, συχνά δεν είναι αποτελεσματικοί στο πρακτικό επίπεδο εργασίας. Θα πρέπει να εξασφαλίζεται μια ισορροπία μεταξύ των δύο - σπουδές-πραγματική εμπειρία. - Στις εξετάσεις ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς, απόφοιτοι της ΑΣΠΑΙΤΕ /ΣΕΛΕΤΕ κ.λπ. με βαθμολογία της τάξης του 50/100 έχουν απόλυτη προτεραιότητα διορισμού έναντι υποψήφιων εκπαιδευτικών, χωρίς υποτιθέμενη παιδαγωγική κατάρτιση, με βαθμολογία όμως στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, της τάξης του 80/100. Είναι αυτό αξιοκρατικό; Δεν θα έπρεπε να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη η επίδοση στις εξετάσεις όπου γίνονται;