• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΙΣΤΙΝΑ' | 10 Μαΐου 2021, 15:01

    Η εργασία μας παρουσιάζεται σαν ένα σύνολο πράξεων που ξεκινούν από το Α και φτάνουν νομοτελειακά στο Ω χωρίς επί τόπου διαβούλευση, έλεγχο, αλληλεπίδραση. Κανείς δεν μιλάει για τα προβλήματα και το βάρος που σηκώνουν οι εναπομείναντες στις υπηρεσίες. Ο τηλεργαζόμενος αρκείται σε ορισμένα τηλεφωνήματα, πολύ συγκεκριμένες εργασίες και αρνείται την επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν με την δικαιολογία ότι είναι ευκολότερο να το λύσει αυτός που είναι επί τόπου.Οι διοικήσεις δεν ζητούν ευθύνες από αυτούς που πρέπει αλλά από τους παρόντες.Όταν δε ο τηλεργαζόμενος είναι προϊστάμενος το πρόβλημα διογκώνεται. Για να αποφευχθεί έλλειψη συντονισμού στις υπηρεσίες, δημιουργία υπαλλήλων που θεωρούν με τις ευλογίες των ανωτέρων ότι τηλεργασία ίσον αργία, αδυναμία ελέγχου και αξιολόγησης τηλεργαζόμενων χωρίς να μιλήσουμε για ένα σωρό άλλα προβλήματα και παρερμηνείες (π.χ. η τηλεργαζόμενη μητέρα συγχρόνως διαβάζει τα παιδιά , μαγειρεύει και εργάζεται;) όπως η κοινωνική αποστασιοποίηση και η σύγχυση εργασιακού και οικογενειακού περιβάλλοντος και χρόνου, προτείνω: α)Να είναι η τηλεργασία υποχρεωτική και μόνιμη μόνον για όποιον από τους ΑΜΕΑ το επιθυμεί. β)Σε πανδημίες κ.τλ. γ)Σε όλους τους υπόλοιπους για ορισμένες ημέρες και για συγκεκριμένο έργο που μπορεί να αποτυπωθεί και να ελεγχθεί από τον προϊστάμενο, εφόσον το ζητήσει ο εργαζόμενος με αίτησή του.