• Σχόλιο του χρήστη 'Anastasios Nidriotis' | 13 Νοεμβρίου 2009, 11:36

    Τι ακριβώς προσφέρει το τεστ δεξιοτήτων με τον τρόπο που είναι δομημένο; Σκεφτήκατε μήπως είναι άλλο ένα αντικείμενο εκμετάλλευσης από την παραπαιδεία; Μια φορά έγινε και πριν καλά καλά δούμε τι είναι και τι ερωτήσεις θα έχει και σε τι πνεύμα θα κινείται, εμφανίστηκαν οι γνωστοί ειδήμονες φροντιστές ως οι γκουρού του τεστ που θα μας εξασφαλίσουν την επιτυχία. Γιατί θα πρέπει συνεχώς οι πολίτες να βρίσκονται σε διαδικασίες εξετάσεων. Κάποιος που έχει μεταπτυχιακό ή ακόμα και διδακτορικό, τι καλείται να αποδείξει μέσω του τεστ δεξιοτήτων; Και για ποιόν λόγο θα είναι καλός δημόσιος υπάλληλος κάποιος που γνωρίζει ότι η Γουιάνα βρίσκεται στην Ν. Αμερική; Με τη γνώση αυτή θα αλλάξει η νοοτροπία των δημοσίων υπαλλήλων ή θα αυξηθεί η παραγωγικότητά τους; Λυπάμαι, αλλά δεν έχει κανείς να αποδείξει κάτι με τέτοια ανούσια τεστ. Οι κανονικές εξετάσεις αρκούν. Με το να αυξηθεί η μοριοδότηση του τεστ δεν θα πειστούν σοβαρά άτομα με πραγματικές γνώσεις και πτυχία. Απλά θα τραφεί ακόμα περισσότερο η παραπαιδεία από εκείνους που πιστεύουν ότι με ένα τέτοιου είδους τεστ θα μπουν στο δημόσιο χωρίς καμία ουσιαστική γνώση. Και μπορεί στους απλούς μοριοδοτικούς διαγωνισμούς να το καταφέρουν, στους γραπτούς όμως είναι βέβαιο ότι δεν θα τους σώσει κανένα τεστ δεξιοτήτων (δείτε λίγο τα αποτελέσματα του 1Γ/2008 για το Υπ. Οικονομικών).