• Σχόλιο του χρήστη 'Κοσμίδης Κοσμάς' | 13 Νοεμβρίου 2009, 12:23

    Θα τοποθετηθώ για τον β'τίτλο σπουδών για τον οποίο δεν έχει γίνει καμία νύξη. Παρα το γεγονός ότι η νομοθεσία προβλέπει σαφώς ότι ο δεύτερος τίτλος σπουδών δευτεροβάθμιας ή μεταδευτεροβμιας εκπαίδευσης βαθμολογείται με 150 μονάδες εφόσον είναι συναφής με το γνωστικό αντικείμενο της θέσης, το ΑΣΕΠ λόγω της δυσκολίας να ελέγχει κάθε φορά την συνάφεια ενός τίτλου ΔΕ, έβαλε μια διάταξη στις προκηρύξεις του, την οποία κακώς και την εμφανίζει ως μέρος του Ν.3051/2002, η οποία λέει ότι αν κάποιος υποψήφιος κατέχει δύο όποιουσδήποτε από τους τίτλους που απαιτεί η προκήρυξη, βαθμολογείται για τον δεύτερο τίτλο με 150 μονάδες χωρίς να ερευνάται η συνάφεια (αυτό έγινε μόνο για την κατηγορία ΔΕ γιατί εκεί υπάρχει ο μεγάλος όγκος των υποψηφίων και άρα η μεγάλη δυσκολία). Δημιουργήθηκε λοιπόν ένα πρόβλημα και ένα παραθυράκι ταυτόχρονα για την περίπτωση όπου η προκήρυξη απαιτεί οποιονδήποτε τίτλο σπουδών. Περιπτώσεις που έχουν παρατηρηθεί είναι για θέσεις δινομέων στα ΕΛΤΑ, νυχτοφυλάκων, εποπτών καθαριότητας κ.α. Στις προκήρύξεις αυτές ένας απόφοιτος 2 κύκλων ΤΕΕ π.χ ειδικότητας γεωπονίας καταθέτοντας τους δύο τίτλους σπουδών για μια θέση διανομέων στα ΕΛΤΑ είχε διπλό άδικο και παράνομο όφελος. Πρώτον με τους δύο τίτλους που του παρείχε το ΤΕΕ μέσα σε 3 χρόνια πήρε 150 μονάδες επιπλέον σε σχέση με τον απόφοιτο γενικού Λυκείου που στην 3ετία πήρε έναν τίτλο σπουδών. Υπάρχει σαφής παραβίαση του συντάγματος εδώ αφού δεν τηρείται η βασική αρχή της ισότητας. Δεύτερον, ο δεύτερος τίτλος γεωπονίας που προσκόμισε βαθμολογήθηκε με 150 μονάδες ως συναφής, παρά το γεγονός ότι προφανέστατα δεν υπάρχει συνάφεια ενός τίτλου γεωπονίας με το γνωστικό αντικείμενο του διανομέα στα ΕΛΤΑ. Επειδή μάλιστα οι τίτλοι σπουδών που παρέχουν τα ΤΕΕ και τα ΙΕΚ είναι πάρα πολλοί και όλοι τους σχεδόν δεν έχουν καμία συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο του διανομέα, παρατηρήθηκε σε 2 μεγάλες προκηρύξεις των ΕΛΤΑ, να διορίζονται κατά ένα 60% τουλάχιστον υποψήφιοι που κατέθεσαν προφανώς μη συναφείς τίτλους με το αντικείμενο του διανομέα. Παρακαλώ να υπάρξει μέριμνα στο νομοσχέδιο ώστε η αδικία αυτή με τον δεύτερο τίτλο δευτεροβάθμιας εκπαιδευσης να εξαλειφθεί και να προβλεφθεί γενικότερα ότι μια απόφαση της ολομέλειας του ΑΣΕΠ θα πρέπει πρώτα για να εφαρμοστεί να αποτελεί μέρος νομοθετικής ρύθμισης.