• Σχόλιο του χρήστη 'Νικόλαος Μύστρας' | 19 Οκτωβρίου 2009, 19:00

    1) Να καθοριστεί ποιες υπηρεσίες χρειάζονται οχήματα, πόσα χρειάζονται και τι τύπου. Έτσι θα καθοριστεί ο αριθμός τους. Επίσης να συμπεριληφθούν όλα τα κρατικά οχήματα. Από ασθενοφόρα και περιπολικά μέχρι οχήματα Βουλευτών και Υπουργών. 2) Τα οχήματα να είναι πετρελαιοκίνητα για να μην κλέβουν τα καύσιμα, καθώς και για οικονομία καυσίμου. Αυτό ακόμη και στην Αθήνα. Να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα για κρατικά οχήματα. 3) Να επιλεγούν όσο το δυνατό λιγότεροι τύποι οχημάτων για να μειωθεί το κόστος κτήσης και συντήρησης. (ενιαίος τύπος) 4) Να προκηρυχθεί διαγωνισμός - πρόσκληση προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες να υποβάλουν προσφορές για την τιμή πώλησης των οχημάτων προς το κράτος καθώς και για τη συντήρησή τους για μια πενταετία. Μετά από πέντε χρόνια τα οχήματα να αποσύρονται και να αγοράζονται καινούρια. 5) Εναλλακτικά μπορεί να προβλεφθεί ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα παρέχουν το όχημα για 5 χρόνια και θα λαμβάνουν το ανάλογο τίμημα γι αυτό το χρονικό διάστημα και με τη λήξη της πενταετίας θα επαναπροκηρύσσεται διαγωνισμός για τα καινούρια. 6) Car Sharing. Στο εξωτερικό υπάρχει ο θεσμός του car sharing. Περισσότεροι πολίτες μοιράζονται ένα αυτοκίνητο. Αυτό λειτουργεί με την ώρα. Για τα κρατικά οχήματα αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι όμορες υπηρεσίες θα μοιράζονται κάποια οχήματα. Έτσι τα οχήματα δε θα κάθονται και θα χρησιμοποιούνται. Δυνατή είναι η παραχώρηση του οχήματος με την ημέρα. Μια ημέρα στη μια υπηρεσία, μια στην άλλη κοκ. Το όχημα δε θα είναι δηλ. ιδιοκτησία καμιάς υπηρεσίας. Βλ. και υπό (7) 7) Το κράτος η κεντρική διοίκηση δηλ. θα αγοράζει τα οχήματα και θα τα παρέχει σε όλες τις υπηρεσίες. Ακόμη και στις ανεξάρτητες όπως Δήμους, Νομαρχίες κλπ. Έτσι δεν έχεις πολυτυπία και δε μπορεί να αυθαιρετεί κανείς. (Δήμαρχοι, Νομάρχες κλπ). 8) Να μην αγοραστούν υβριδικά. Το κόστος κτήσης και συντήρησης είναι υψηλότερο.