Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Κοτσανάς Αλέξανδρος | 19 Οκτωβρίου 2009, 19:08
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μετά από τόσα χρόνια, εξακολουθούν οι υπεύθυνοι να ασχολούνεται με τα κυβικά εκατοστά και το νέο "φρούτο" τα υβριδικά, αγνοούντες τα περι τεχνολογίας αυτοκινήτων. Η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική. Αυτό που ενδιαφέρει είναι τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ τα αυτοκίνητα. Και τα αυτοκίνητα διακρίνονται για τις επιδόσεις τους σε δύο κατηγορίες: -Τις μετακινήσεις ΕΝΤΟΣ πόλης όπου σημαντικό παράγοντα παίζει το βάρος, και -Τις μετακινησεις σε ανοιχτούς δρόμους όπου πιο σημαντικό είναι η αεροδυναμική. Και στις δύο περιπτώσεις σημασία έχει και η οικονομία που επιτυγχάνει ο κινητήρας, ο οποίος πρέπει να είναι "ταιριασμένος" με το βάρος του αυτοκινήτου. Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα αυτοκινήτων με μικρούς κινητήρες, που καίνε ΠΑΡΑΠΑΝΩ από το ίδιο μοντέλο με τον αμέσως μεγαλύτερο κινητήρα! Άρα η τελική επιλογή πρέπει να γίνεται με την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ σε πόλη ή ανοιχτό δρόμο ανάλογα την προβλεπόμενη χρήση του αυτοκινήτου. Δυστυχώς οι ΕΠΙΣΗΜΕΣ τιμές ΡΎΠΩΝ (CO2) που ανακοινώνωνται από τους κατασκευαστές, απέχουν πάρα πολύ από την πραγματικότητα, και ΔΕΝ ΜΕΤΡΩΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΑΓΤΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. Έτσι και η αγορά με βάση αυτά τα "επίσημα" όρια είναι επισφαλής. Στην αυτοκινητιστική "πιάτσα" είναι γνωστά τα μοντέλα που "στα χαρτιά" φαίνονται οικονομικά αλλά δεν είναι, και το αντίστροφο. Βεβαίως αν διαλέξουμε έτσι, ξεφεύγουμε από τους κανόνες "διαφάνειας" και οι αντιρήσεις / παραξηγήσεις / διαμαρτυρίες θα φτάσουν στον ... ουρανό! Έτσι αυτό που μάλλον θα γίνει, είναι να αποφασιστεί κάτι με κάποια άσχετη "διαφανή" προδιαγραφή (Κυβικά, CO2 κλπ), οπου για μία ακόμα φορά θα θυσιάσουμε αυτό που έπρεπε να ήταν το ΒΑΣΙΚΟ αιτούμενο από την όποια κυβέρνηση, την ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, για χάρη της "απόδειξης" οτι οι αρμόδιοι δεν κλέβουν. Βεβαίως 10ετίες τώρα, οι τόσες πολλές και αλληλοδιασταυρούμενες "ασφαλιστικές δικλείδες" των προμηθειών, ουδόλως απέτρεψαν τις μίζες! Ας αφήσουν την "καραμέλα" της διαφάνειας οι αρμόδιοι, και ας αναθέσουν την επιλογή των αυτοκινήτων σε τίμιους ανθρώπους (υπάρχουν) που ΞΕΡΟΥΝ, χωρίς την υποχρέωση να τηρήσουν την τυπική διαφάνεια. Οι πολίτες λίγο - πολύ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, και θα αντιληφθουν το ορθόν ή μη της επιλογής!