• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΑΤΖΗΣ' | 13 Νοεμβρίου 2009, 12:34

    κ. Υπουργέ, πριν ψηφίσετε το παρόν νομοσχέδιο θα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να λάβετε υπόψιν και τα παρακάτω. Σε όλες τις θέσεις για το δημόσιο απαιτείται η άριστη γνώση τουλάχιστον μιας ξένης γλώσσας. Κι ερωτώ, πολλά άτομα (όπως ο γράφων) μεγαλώσαμε και σπουδάσαμε σε χωριά που όχι μόνο δεν λειτουργούσαν και δεν λειτουργούν φροντιστήρια ξένων γλωσσών, αλλά αποτελεί ανέκδοτο ακόμα και το να πεις μόνο ότι θέλεις να μάθεις ξένη γλώσσα. Κι αναρωτιέμαι κ. Υπουργέ, η δημόσια παιδεία αφού εννοείται ότι προσφέρει στα παιδιά εκμάθηση ξένης γλώσσας μέσα στα παίσια της εκπαίδευσης στο σχολείο, γιατί τότε κ. Υπουργέ δεν δίνει πτυχία ξένων γλωσσών με το πέρας του Λυκείου ή γιατί η κατοχή και μόνο του απολυτηρίου Λυκείου δεν αποτελεί αποδεικτικό γνώσης ξένης γλώσσας; Αφού εννοείται ότι τα παιδιά μαθαίνουν στο δημόσιο σχολείο ξένη γλώσσα (γι αυτό εξάλλου το κράτος διορίζει εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών σ΄ αυτά). Αν δεν δίνονται επειδή η εκπαίδευση είναι ανεπαρκής, γιατί τότε είναι απαραίτητη η γνώση ξένης γλώσσας για την κατάληψη μιας θέσεως στο δημόσιο από τα παιδιά αυτά; Επειδή έτυχε να γεννηθούν σε μέρη που δεν υπάρχουν υποδομές; Και εκτός αυτού τι μέτρα πήρατε εναντίον των καθηγητών ξένων γλωσσών που στάθηκαν ανεπαρκείς να μάθουν μία ξένη γλώσσα στα παιδιά επί έξι ολόκληρα χρόνια που διαρκεί το Γυμνάσιο - Λύκειο, αν υποθέσουμε ότι φταίνε οι καθηγητές; (που δεν φταίνε). Θα πρότεινα λοιπόν να μην είναι υποχρεωτική η ξένη γλώσσα για όσους αποδεικνύουν ότι δεν είχαν, αντικειμενικά, τη δυνατότητα να μάθουν μια ξένη γλώσσα, (βλέπε μαθητές που για να φοιτήσουν σε Λύκεια και Γυμνάσια μετακινούνται με λεωφορεία και στο σύνολο των χωριών του Δήμου τους (συνήθως Καποδιστριακοί Δήμοι)δεν υπάρχουν φροντιστήρια ξένων γλωσσών ούτε για δείγμα. Μην καταδικάζετε λοιπόν εκείνους που ταλαιπωρούνται περισσότερο από άλλους στη ζωή τους, λόγω της τύχης τους να γεννηθούν, να μεγαλώσουν και να εκπαιδευτούν, σε υποβαθμισμένες περιοχές ή σε περιοχές χωρίς υποδομές, πόσω μάλλον όταν το ίδιο το κράτος δεν στάθηκε αρωγός σε αυτά τα παιδιά και δεν ήταν συνεπής στις υποχρεώσεις του, μια από τις οποίες είναι και το να παρέχει πλήρη εκπαίδευση στην εκμάθηση ξένης γλώσσας μέσα στη σχολική εκπαίδευση. Το κράτος δεν έδωσε στους πολίτες της τη δυνατότητα εκμάθησης ξένης γλώσσας στο σχολείο, πως ζητάει από τον πολίτη πτυχίο ξένης γλώσσας ως απαραίτητο προσόν για την κατάληψη μιας θέσης στο δημόσιο; Οι ίσες ευκαιρίες στην συγκεκριμένη περίπτωση γίνονται λιγότερο ίσες. Δε νομίζετε;