• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Φωτόπουλος' | 19 Οκτωβρίου 2009, 19:48

    Δεν είναι απαραίτητο τα κρατικά αυτοκίνητα να είναι συγκεκριμένης τεχνολογίας. Μπορεί - και για λόγους διαφάνειας αλλά και ισων ευκαιριών στις εταιρείες αυτοκινήτου - να υπάρχει όριο ρύπων ανεξάρτητα από την τεχνολογία. Εκτιμώ οτι ο περιορισμός των κυβικών είναι χρήσιμος αλλά νομίζω οτι τα όρια είναι μικρά. Αλλωστε ενα αυτοκίνητο μεγαλύτερου κυβισμού σήμερα καταναλώνει λιγότερο καύσιμο από το αντίστοιχο 1400 ή 1600.Πιστεύω οτι το να αυξηθούν τα όρια των κυβικών δεν δημιουργεί πρόβλημα αν αποφύγουμε τις υπερβολές. Η μείωση του κόστους χρήσης μπορεί να γίνει με περιορισμούς που μπορούν να τεθούν στη χρήση των αυτοκινήτων. Αλλωστε τα αυτοκίνητα δίνονται για υπηρεσιακή χρήση και οχι προσωπική. Ετσι μπορεί κάθε ένας που δικαιούται υπηρεσιακό αυτοκίνητο να έχει περιορισμό χιλιομέτρων και βενζίνης και αν υπερβαίνει τα όρια να καταβάλλει από την τσέπη του το επιπλέον κόστος. π.χ. αν κάποιοο στέλεχος διαμένει στη Γλυφάδα και εργάζεται στο κέντρο να δικαιούται δωρεάν χιλιόμετρα την απόσταση αυτή για 5 ημέρες την εβδομάδα. Σε περίπτωση που τα υπερβαίνει θα πρέπει να δικαιολογεί την υπέρβαση (π.χ. υπηρεσιακοί λόγοι) διαφορετικά θα πληρώνει το κόστος χρήσης των επιπλέον χιλιομέτρων και φυσικά την αντίστοιχη βενζίνη. Καλή επιτυχία και ευχαριστώ για το χώρο.