• Σχόλιο του χρήστη 'νικος ιωαννίδης' | 13 Νοεμβρίου 2009, 13:19

    ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ! ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ; Α)ΘΕΛΟΥΜΕ Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ; Β)ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΔΙΚΩΝ (ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ) ΓΝΩΣΕΩΝ; Γ)ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ-ΣΥΝΘΕΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ; ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ 3 ΑΥΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ, ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΛΗΡΗ ΙΣΟΤΗΤΑ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΚΡΑΝ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ. Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ: Α)ΣΕΙΡΑ ΑΔΙΚΙΩΝ (ΠΡΟΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝΤΕΣ, ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΠΑΝ/ΜΙΩΝ, ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΠΟΥ Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΕ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΟΥΝ ΚΛΠ) Β)ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ Γ)ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΠΟΙΕΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΕΣ : ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (που το περιορισμένο της καλιέργειάς της αποτελεί μείζον διαρθρωτικό μας πρόβλημα - πως να παράγεις αλλιώς υπεραξία στην εποχή της γνώσης;;;- και της οποίας το διδακτορικό αποτελεί κορυφαία διαδικασία)ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΚΑΝΤΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΜΕ. ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.