• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ' | 13 Νοεμβρίου 2009, 13:00

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΒΑΣΙΚΟ ΠΥΛΩΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ. ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ 1100 0,438596 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ 200 0,079745 ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ 400 0,15949 ΕΜΠΕΙΡΙΑ 408 0,162679 ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 400 0,15949 ΣΥΝΟΛΟ: 2508 1 ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ 43,8596% ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΜΟΡΙΩΝ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. (Ο ΤΑΔΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ 10% ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ). Η ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΘΙΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ, ΠΟΛΛΟΙ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΝΤΑΙ… ΠΡΟΤΕΙΝΩ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 0,5 ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΒΑΘΜΟΣ. ΠΙΘΑΝΕΣ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ1: ΘΕΣΗ ΠΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ1 ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ2 ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ3 ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ 5,7 6,7 7,7 ΜΟΡΙΑ ΒΑΘΜ.ΠΤΥΧ 627 737 847 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ 200 200 ΣΥΝΟΛΟ 827 937 847 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΕ 2 ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΠΤΥΧΙΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ(ΑΝΩΤΕΡΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ). ΠΑΡΟΜΟΙΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΚΡΑΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΤΑΞΗ ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΝΑΝΤΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ!!!! ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ2: ΘΕΣΗ ΠΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ1 ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ2 ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ3 ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ 5,7 6,7 7,7 ΜΟΡΙΑ ΒΑΘΜ.ΠΤΥΧ 627 737 847 ΒΑΘΜΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 100 80 50 ΜΟΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 400 320 200 ΣΥΝΟΛΟ 1027 1057 1087 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΙΔΙΑΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΤΑΣΣΕΤΑΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 2 ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΤΥΧΙΟΥ ΠΑΡΟΤΙ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΕΝΩ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΡΙΣΤΑ. ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΟΙΝΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΣΕ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΩΝΤΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ. ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ 40% ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ.ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: 1)Ο ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΕΤΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ. ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ. 2)ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ, ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ. 3)ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΗ1: ΘΕΩΡΩ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΜΕ 100 ΜΟΡΙΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. (Α+ Β ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ 300ΜΟΡΙΑ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ 400ΜΟΡΙΑ). ΣΗΜΕΙΩΣΗ2: ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΟΑΕΔ, ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑΣ ΚΛΠ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ