• Σχόλιο του χρήστη 'Ελενα' | 13 Νοεμβρίου 2009, 13:33

    ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΓΟΜΙΣΘΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΚΑΙ ΓΑΛΑΖΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ???ΘΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ??ΧΑΧΑ!!! ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ (ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΣΩΣΤΕΣ) ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ... ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΜΗ ΜΟΡΟΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ 2ΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ 2 ΚΑΙ 3 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ. Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥΜΕ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ. ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΔΙΚΙΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!ΟΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΕΝ ΤΙΘΟΝΤΑΝ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ Η ΜΗ...ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ...