Αρχική Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέαΆρθρο 14 Διαδικασία έκδοσης απόφασης τηλεργασίαςΣχόλιο του χρήστη Βασίλης | 11 Μαΐου 2021, 20:20
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί μία διεύθυνση και όχι περισσότερες; Ποιο είναι το πρόβλημα; Αν ο λόγος είναι να μπορεί να ελεγχθεί αν ο υπάλληλος βρίσκεται στη διεύθυνση που έχει δηλώσει κατά το ωράριο της εργασίας του τότε γιατί να μην γίνεται ο έλεγχος με άλλο και πολύ πιο αποδοτικό τρόπο; Θα μπορούσε π.χ. να υποχρεώνεται να απαντά συγκεκριμένα "ping" e-mails εντός συγκεκριμένου χρόνου από τη λήψη τους (ιδανικά θα έπρεπε να στέλνονται αυτόματα). Αλλά τέλος πάντων αυτός θα ήταν ένας σωστός έλεγχος. Το να λέμε ότι δηλώνεται μία διεύθυνση νομίζω ότι δεν σημαίνει τίποτα. Γιατί αν δεν απαντήσει σε 10 μέρες απορρίπτεται το αίτημα; Ας είναι υποχρεωμένος να απαντήσει όχι σε 10 αλλά σε 30 και μάλιστα αιτιολογημένα στην περίπτωση απόρριψης. Είναι πιο λογικό αυτό από το να λέμε ότι ο αιτών δεν θα λάβει καν αιτιολογία απόρριψης.