• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Τ.' | 13 Νοεμβρίου 2009, 14:35

    Καλημέρα σας, Θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να καταθέσω ορισμένες σκέψεις. Αρχικά με τη συνάφεια. Πολλές φορές το αντικείμενο ενός μεταπτυχιακού τίτλου είναι τέτοιο, π.χ. το θέμα μιας διδακτορικής διατριβής, που πολύ φοβάμαι πως ο ΑΣΕΠ δεν είναι αρμόδιος να απαντήσει αν είναι συναφες με το αντικείμενο της θέσης. Όχι πως δεν θα έπρεπε. Απλά αν είναι να γίνει, να γινει από κάποιο εθνικό επιστημονικό φορέα και όχι από τον ΑΣΕΠ. Το δευτερο αφορά τη μοριοδότηση του δευτερου μεταπτυχιακού. Είναι άδικο για όσους είχαν σχεδιάσει τις σπουδές και την πορεία τους με γνώμονα ότι ίσχυε μέχρι τώρα. Απλά να μη γίνει η ζωή μας ένας ατέρμονος κύκλος απόκτησης πτυχίων εν τέλει. Ωστόσο, αν τελικά ισχύσουν οι προηγούμενες προβλέψεις μήπως θα πρέπε να υπάρξει επιτέλους και επίσημα από το κράτος ένας διαχωρισμός των τετραετούς και πενταετούς φοίτησης σχολών; Αν π.χ. το πολυτεχνείο διαρκούσε 4 χρόνια, θα μπορούσε καποιος στο 5ο χρόνο να πραγματοποιήσει ένα μεταπτυχιακό της αρεσκείας του. Έχω διαβάσει τα σχόλια αρκετών ανθρώπων, όσον αφορά στη μοριοδότηση των ξένων γλωσσών. Μήπως σε καιρούς "μεγάλων εξειδικεύσεων" θα ήταν καλό να παύσει να λαμβάνει μόρια μια ξένη γλώσσα, όταν το επίπεδο γνώσης αυτής είναι χαμηλότερο από το επίπεδο C1 (πολύ καλή γνώση στον ΑΣΕΠ) της ALTE (The Association of Language Testers of Europe). Μιλάμε για δημόσιους υπαλλήλους που ενδεχομένως να πρέπει να έρθουν σε επαφή με υπηρεσίες της Ευρωπαικής Ένωσης, ιδίως όταν πρόκειται για Επιστημονικό Προσωπικό. Ευχαριστώ για το χρόνο σας, ζητώ συγνώμη αν κατέθεσα λιγάκι άναρχα τις σκέψεις μου και υπενθυμίζω σε όσους διαφωνούν με αυτα που γράφω πως όλες οι απόψεις σεβαστες.