Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 8 Συμβάσεις έργουΣχόλιο του χρήστη ΚΙΚΙΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ | 13 Νοεμβρίου 2009, 14:00
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργέ ελπίζοντας πως θα διαβάσετε προσεκτικά τις απόψεις που σας διαβιβάζονται, σας ενημερώνω ότι μετά 17 χρόνια εμπειρίας΄στον συντονισμό και διαχείρηση ευρωπαικών προγραμμάτων στον ιδιωτικό τομέα αποφάσισα από το 2003 να εργαστώ σε Νομαρχία για την ανάπτυξη του αντίστοιχου τμήματος με ετήσια σύμβαση έργου η οποία ανανεώνεται κάθε χρόνο. Δεν με ενδιαφέρει να διορισθώ στο Δημόσιο γιατί δεν αναγνωρίζεται τίποτα απο την προυπηρεσία μου (24 ΧΡΌΝΙΑ )και θα μπώ όπως τα παιδιά των 22 χρονών τόσο ιεραρχικά όσο και μισθολογικά, αφού η ΑΔΕΔΥ είναι ένα κλειστό κύκλωμα. Με το νέο νομοσχέδιο παρουσιάζεται να θέλετε να θέλετε να καταπολεμήσετε την ανεργία (αφού την μοριοδοτήτε τόσο πολύ) αλλά σίγουρα δεν δίνεται κανένα κίνητρο σε άτομα με εμπειρία να προσφέρουν στο Δημόσιο Τομέα, που τον πληρώνουμε με τους φόρους μας. -Θα πρέπει να επανεξετάσετε την μοριοδότηση της εμπειρίας ως προς τα έτη τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα. Για ποιό λόγο μέχρι 5 έτη ? Τα υπόλοιπα τι γίνονται? -Η λογική του νομοσχεδίου για την απαγόρευση των συμβάσεων έργου όταν υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις στους φορείς δεν ευσταθεί για το λόγο ότι ο ΑΣΕΠ δεν συμπεριλαμβάνει στα κριτήρια τα ειδικά προσόντα που πρέπει να έχει κάθε θέση σύμφωνα με το καταστατικό και τις αρμοδιότητες των φορέων. -Τα κριτήρια της μοριότητας για Τεστ Δεξιότητων δεν μπορούν να ισχύουν για άτομα Πανεπιστημιακής και Μεταπτυχιακής Εκπαίδευσης. Ακυρώνουμε με αυτό τον τρόπο την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην χώρα μας. -Η υποχρεωτική δε επάρκεια των γνώσης υπολογιστών απλώς δημιούργησε ένα ακόμα ιδιωτικό φροντιστήριο και τίποτα άλλο. Σχεδιάστε ένα αξιοκρατικό σύστημα με τις ανάγκες του κάθε φορέα ώστε να λειτουργήσει αποτελεσματικά.