• Σχόλιο του χρήστη 'Mary' | 13 Νοεμβρίου 2009, 14:26

    Καταρχήν να πω πως συμφωνώ με κάποια βασικά σημεία του νομοσχεδίου όπως η κατάργηση της συνέντευξης και της μοριοδότησης της προϋπηρεσίας των stage. Όσον αφορά την αναμόρφωση του συστήματος μοριοδότησης έχω να πω τα εξής: 1)Η μοριοδότηση για το βασικό τίτλο σπουδών θα έπρεπε να γίνεται βάσει της κατάταξης του πτυχιούχου στο σύνολο των πτυχιούχων του τμήματός του με επιπλέον κατάταξη των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ανάλογα με τον πραγματικό βαθμό δυσκολίας τους και όχι σύμφωνα με τους τίτλους των μαθημάτων του προγράμματος σπουδών. 2)Η συνάφεια μεταξύ βασικού και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών είναι απαραίτητη. 3)Να εξεταστεί και το θέμα των αποφοίτων εξωτερικού π.χ. για τις πολυτεχνικές σχολές είναι αδιανόητο απόφοιτος από την Αγγλία με 3ετές Bachelor+1 χρόνο Master=4 χρόνια να εξισώνεται με τους εδώ απόφοιτους που χρειάζονται για τα ίδια προσόντα 6-7χρόνια (5 για το βασικό τίτλο+1-2 για μεταπτυχιακό). Με αυτά τα δεδομένα θα πρέπει να υπάρξει επιπλέον μοριοδότηση για τους εδώ αποφοίτους ή σε διαφορετική περίπτωση ας αναμορφωθεί το εδώ πρόγραμμα σπουδών κατά τα πρότυπα του εξωτερικού. 4)Είναι υπερβολική η μοριοδότηση του τέστ δεξιοτήτων με 400 μόρια. Εξισωνόμενο με αυτόν τον τρόπο με το διδακτορικό υποβαθμίζεται τελείως η αξία του τελευταίου (καθώς μία προσπάθεια 3 ωρών γίνεται ισάξια μιας προσπάθειας 3-6 χρόνων) ενώ ταυτόχρονα διαιωνίζεται και μεγεθύνεται η κατάσταση που επικρατεί με τα φροντιστήρια για την εισαγωγή στο δημόσιο. Σε γενικές γραμμές θεωρώ πως είναι αναγκαίο να υπάρξουν κάποιες επιπλέον βελτιώσεις του νομοσχεδίου προκειμένου να λαμβάνονται υπ'όψιν κατά τη μοριοδότηση τα προσόντα του κάθε υποψηφίου με ακόμα αντικειμενικότερο τρόπο.