Αρχική Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέαΆρθρο 14 Διαδικασία έκδοσης απόφασης τηλεργασίαςΣχόλιο του χρήστη Φ. | 12 Μαΐου 2021, 02:49
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
«Με την παρέλευση άπρακτης της ως άνω προθεσμίας, το αίτημα θεωρείται ότι έχει απορριφθεί.» Οι προϊστάμενοι θα πρέπει (από σεβασμό και μόνο στον υπάλληλο) να απαντούν στα αιτήματα ακόμα και αν είναι αρνητική η απάντηση και φυσικά να αιτιολογούν την όποια θετική ή αρνητική απόφαση. Η πρακτική «παρέλευσης άπρακτης» ισοδυναμεί με την αποδοχή να αγνοούν οι προϊστάμενοι να απαντούν τα αιτήματά μας αιτιολογώντας τις σχετικές αποφάσεις και με διευκόλυνση της αυθαιρεσίας/αδιαφορίας/αδιαφάνειας από την πλευρά τους. Θα πρέπει να προβλέπεται υποχρέωση τεκμηριωμένης απάντησης από την πλευρά των προϊσταμένων εντός 10 ημερών.