Αρχική Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ Άρθρο 8 Χρονικά όρια τηλεργασίαςΣχόλιο του χρήστη Φλωρεντία Καραβατά | 12 Μαΐου 2021, 09:38
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δώστε ευελιξία στις Υπηρεσίες!!! Η εξ αποστάσεως εργασία προφανώς δεν ταιριάζει σε όλες τις Υπηρεσίες και σε όλους τους ανθρώπους. Στις περιπτώσεις όμως που ταιριάζει, διότι είναι τέτοιο το αντικείμενο της εργασίας, αλλά και οι εμπλεκόμενοι (υπάλληλοι και διοίκηση) έχουν τις δεξιότητες να το υποστηρίξουν, μπορεί να έχει πολλαπλά οφέλη για τον πολίτη και τον εργαζόμενο. Άλλωστε, η τηλεργασία δοκιμάστηκε ένα χρόνο τώρα και μάλιστα με ποσοστό υποχρεωτικά τηλεργαζομένων 60-70% επί του συνόλου των εργαζομένων στις Υπηρεσίες. Σαφώς, στο δημόσιο τομέα φάνηκαν οι αδυναμίες! Η εμπειρία αυτή μπορεί να αποτιμηθεί και να γίνει εφαλτήριο ευρύτερων διορθωτικών κινήσεων. Το ζητούμενο είναι μια σύγχρονη δημόσια διοίκηση που να παράγει αποτελέσματα. Στις περιπτώσεις που η τηλεργασία εφαρμόζεται και επιτυγχάνονται οι στόχοι της Υπηρεσίας (τα προσδοκώμενα από την Υπηρεσία αποτελέσματα) μπορεί να προβλεφθεί μεγαλύτερη ευελιξία. Έτσι, εφόσον (αθροιστικά): α) το αντικείμενο της εργασίας είναι τέτοιο που μπορεί να παρέχεται εξ αποστάσεως, β) τα στελέχη που εμπλέκονται (τουλάχιστον εργαζόμενος και προϊστάμενος) έχουν τις κατάλληλες, ψηφιακές και μη, δεξιότητες, θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη ευελιξία στις διοικήσεις των υπηρεσιών/φορέων, που ούτως ή άλλως αξιολογούν και τα αποτελέσματα του παραγόμενου έργου, προκειμένου να καθορίσουν ποια στελέχη, πότε και για πόσο διάστημα θα εργάζονται εξ αποστάσεως. Ο Νόμος να προβλέπει για κάθε εργαζόμενο περίοδο δοκιμής και αποτίμηση και στην συνέχεια την εφαρμογή λαμβάνοντας υπόψη την αποτίμηση. Επίσης, η αξιολόγηση στελέχους, προϊσταμένου και υπηρεσίας να εμπλουτιστεί με αντίστοιχα κριτήρια.