• Σχόλιο του χρήστη 'cepdpp' | 19 Οκτωβρίου 2009, 19:04

    Καταρχήν χαιρετίζω την προσπάθεια! Το σχέδιο νόμου είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Κατά την δική μου ερμηνεία το νομοσχέδιο παρέχει την δυνατότητα επιλογής και για όλα τα αυτοκίνητα αντιρυπαντικής τεχνολογίας με περιορισμό α) στα κυβικά και β) στις εκπομπές ρύπων. Καταλαβαίνω ότι δεν είναι μόνο για 1 μοντέλο της Honda όπως αναφέρουν οι περισσότεροι. Όποιος ξέρει την διαδικασία εταιρικών αυτοκινήτων σε ιδιωτικές επιχειρήσεις ξέρει ότι υπάρχει όριο και στην αξία των αυτοκινήτων. Επειδή, κάποια μοντέλα που πληρούν τους όρους του νόμου μπορούν να φθάσουν σε αξία τα €50,000+ θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι δεν θα δούμε πακέτα εξοπλισμού τύπου M-pack, AMG-pack, S-line κλπ. Πρέπει επίσης να ληφθεί σοβαρά υπόψιν το γεγονός ότι η επιστροφή των υφιστάμενων αυτοκινήτων του κρατικού χαρτοφυλακίου στον ΟΔΔΥ ή στις εταιρείες leasing θα δημιουργήσει πρόσθετες δαπάνες καθώς το Κράτος θα πρέπει να επομισθεί το κόστος της απαξίωσης τους σε τιμές αγοράς. Θα ήταν πιο λογικό από οικονομοτεχνικής σκοπιάς να διαταρηθούν αυτοκίνητα διετίας, τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε ειδικές περιπτώσεις. Με την μέθοδο leasing το Κράτος, ενισχύει τις εταιρείες του χώρου, αυξάνει το ΑΕΠ της χώρας αλλά από την άλλη "αφήνει και κάποια λεφτά στο τραπέζι" τα οποία αποτελούν τα κέρδη των τρίτων. Θα ήταν σκόπιμο να μελετηθεί κατά πόσο το Κράτος θα μπορούσε να δημιουργήσει την δική του βάση Τεχνικής Συντήρησης Κρατικών Οχημάτων εκμεταλευόμενο τις οικονομίες κλίμακας που υπάρχουν καθώς και προσωπικό που μπορεί να του πλεονάζει από άλλους φορείς.