Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτωνΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Τάκαρης | 13 Νοεμβρίου 2009, 15:36
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως Διδάκτωρ Ελληνικού Πανεπιστημίου θα ήθελα να εκφράσω τη γνώμη πως είναι κοινωνικά άδικο η βαθμολογία από το τεστ δεξιοτήτων να πολλαπλασιάζεται επί 4! Δηλαδή εάν κάποιος υποψήφιος γράψει άριστη επίδοση 100% θα πάρει (100 Χ 4 = 400 μονάδες) όσο δηλαδή παίρνει και ένας άνθρωπος που έχει δώσει 3-6 χρόνια στο πανεπιστήμιο μέσα σε έρευνες και ατελείωτο διάβασμα για να πάρει το Διδακτορικό του. Δηλαδή κάποιος που αρίστευσε στο τεστ δεξιοτήτων κατορθώνει μέσα σε 3 ώρες μόνο να πάρει τα ίδια μόρια (400) με κάποιον που έκανε 3,4 ή και παραπάνω χρόνια για να πάρει το διδακτορικό του δίπλωμα! Θεωρώ λοιπόν υπερβολική σαν ενέργεια τον τετραπλασιασμό της βαθμολογίας του τεστ δεξιοτήτων. Θα ήταν πιο αντικειμενικό εάν ότι έγραφες έπαιρνες και σαν μόρια. Δηλαδή εάν κάποιος γράφει για παράδειγμα 65% να λαμβάνει 65 μόρια, εάν γράφει 80% να λαμβάνει 80 μόρια. Σας ευχαριστώ πολύ, Παναγιώτης Τάκαρης Διδάκτωρ Πανεπιστημίου