Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Αρ. Κοτσ. | 19 Οκτωβρίου 2009, 20:14
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ' αρχή η πρωτοβουλία της διαδικτυακής διαβούλευσης είναι ένα θετικό βήμα και νομίζω ότι πρέπει να εφαρμοστεί παντού. Θέλω να δημοσιοποιήσω τις απόψεις μου για το ζήτημα της αντικατάστασης του κρατικού στόλου οχημάτων. Πρέπει να υπάρξει ένας διαχωρισμός στο στόλο των κρατικών οχημάτων. (α) Οχήματα που θα κινούνται μόνιμα μέσα στην πόλη και (β) οχήματα που θα κινούνται και εκτός της πόλης. Αυτό είναι το βασικό κριτήριο. Επομένως το ερώτημα δεν είναι αν θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα αλλά τα ποσοστά που πρέπει να αναλογούν σε αυτά τα οχήματα. Για την περίπτωση (α) ιδανικά είναι τα ηλεκτρικά οχήματα και για την περίπτωση (β) τα υβριδικά. Η αντικατάσταση του στόλου των κρατικών οχημάτων πρέπει να ενταχτεί ή να αποτελέσει τη βάση ενός γενικότερου σχεδίου για τις πράσινες μεταφορές. Στοιχεία αυτού του σχεδίου πρέπει να είναι (α) η δημιουργία των υποδομών που θα απαιτούνται για τα ηλεκτρικά οχήματα - των οποίων η μαζική παραγωγή είναι ήδη γεγονός - όπως σταθμοί στάθμευσης και φόρτισης αυτών των οχημάτων, παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, κ.λπ. και (β) η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη, ας μου επιτραπεί η λέξη, ελληνικοποίηση της παραγωγής τους, δημιουργώντας έτσι νέες, σταθερές θέσεις εργασίας και απόκτηση τεχνογνωσίας. Τα βήματα που πρέπει να γίνουν, κατά τη γνώμη μου είναι: Άμεση αντικατάσταση ενός μέρους του στόλου των οχημάτων με τη μέθοδο leasing με υβριδικά (και αυτά πλέον δεν είναι μόνο τα Prius), ώστε να υπάρχει άμεση μείωση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης και: Η δημιουργία ενός εθνικού σχεδίου διάρκεια δύο ετών το μέγιστο, που στόχο θα έχει σαν στόχο την άμεση δημιουργία υποδομών λειτουργίας και την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα. Αυτά προς το παρόν.