• Η παρ. 2 προβλέπει ότι σε περίπτωση παρέλευσης άπρακτης της προθεσμίας των δέκα ημερών για απάντηση του Προϊσταμένου Διεύθυνσης στο αίτημα υπαλλήλου για τηλεργασία, το αίτημα θεωρείται ότι έχει απορριφθεί. Η διάταξη αυτή θεωρούμε ότι θα αποτελέσει τροχοπέδη στην τηλεργασία και παρέχει ένα «νόμιμο μέσο» στον Προϊστάμενο κάθε Διεύθυνσης που δεν «πιστεύει» στην τηλεργασία να μην την εφαρμόζει. Θεωρούμε ότι η διάταξη πρέπει να τεθεί αντίστροφα ώστε να βοηθήσει στην εφαρμογή της τηλεργασίας, δηλαδή να τεθεί ως εξής : «Με την παρέλευση άπρακτης της ως άνω προθεσμίας, το αίτημα θεωρείται ότι έχει γίνει αποδεκτό.» Επιπλέον, όπως σε όλες τις διοικητικές διαδικασίες, πρέπει να εισαχθεί το δικαίωμα του υπαλλήλου να υποβάλλει ένσταση κατά απορριπτικής απόφασης για τηλεργασία, η οποία θα εξετάζεται από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο σε αποκλειστική σύντομη προθεσμία (π.χ. 7 ημερολογιακών ημερών).