• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ' | 13 Νοεμβρίου 2009, 15:39

    θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα πολύ σοβαρό ζήτημα που διέπει την αξιοκρατία και αξιοπιστία της μοριοδότησης του βασικού πτυχίου. Είναι προφανές ότι οι πανεπιστημιακές σχολές δεν έχουν τον ίδιο βαθμό δυσκολίας και επομένως είναι αδύνατο σε κάποιες σχολές υψηλής βάσης π.χ φυσικό,μαθηματικό να βγάλει κάποιος μέσο όρο πτυχίου πάνω από 8,από την άλλη είναι πολύ εύκολο να πάρει καλή βαθμολογία σε κάποια άλλη σχολή. Αυτά είναι επίσημα στατιστικά που δείχνουν ότι υπάρχει ανισότητα στην μοριοδότηση αφού π.χ ένας φυσικός(που θα τελειώσει τη σχολή σε μέσο όρο 7,5 χρόνια)θα πάρει πολύ λιγότερα μόρια από έναν απόφοιτο κάποιας άλλης light σχολής...... Θα πρέπει να θεσπιστεί ένας συντελεστής δυσκολίας της κάθε σχολής,ανάλογα με τον αριθμό των πτυχιούχων κάθε χρόνο ,και τον μέσο όρο βαθμολογίας όλων των φοιτητών. Η διαφορά σε μόρια είναι τεράστια και είναι άδικο για αυτούς που δεν δύναται να πάρουν πτυχίο άριστα,ταλαιπωρούνται περισσότερα χρόνια,και έχουν καλύτερο γνωστικό επίπεδο, λόγω φιλοσοφίας διδασκόντων καινοοτροπίας δεκαετίας του 50... Και από την άλλη,να πέρνουν βαθμό άριστα άτομα χωρίς κόπο,εξαιτίας της ευκολίας των σχολών τους. (Αλλιώς να πάμε όλοι ιταλική π.χ. φιλολογία που έχει πολύ χαμηλή βάση να "βγάλουμε" τη σχολή σε 4 χρόνια με 9...) Συντελεστής δυσκολίας λοιπόν για να προσπεράσουμε την αδικία.......