Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 7 Διακριτικά γνωρίσματα αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ τηλελησ | 19 Οκτωβρίου 2009, 20:20
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Επιτέλους, ας δράσουμε ως οργανωμένο και σύγχρονο νομικά Κράτος. Προβείτε παράλληλα και σε κωδικωποίηση της σχετικής νομοθεσίας. Ας ξεχάσουμε τους νόμους και τις αποφάσεις του ΠΑΠΑΓΟΥ από το 1953 και ας περιγράψουμε ένα σύχρονο πλαίσιο, στο οποίο δεν είναι κακό να περιλαμβάνονται παλαιότερες αλλά σοφά διατυπωμένες ρυθμίσεις. Μην μας βάζετε όμως να ανατρέχουμε σε άλλους νόμους και προγενέστερες αποφάσεις, που διατηρούνται σε ισχύ, γιατί χανόμαστε στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα. Οι αετονύχηδες το ξέρουν καλά το παραμύθι αυτό και το εκμεταλεύονται άριστα. 2. Βάλτε GPS σύγχρονα σε όλα τα υπηρεσιακά αυτ/τα, ώστε να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή που βρίσκονται και γιατί. Το Δελτίο κίνησης και η Διαταγή Πορείας πρέπει να εκδίδονται κατά κανόνα, εκτός εξαιρέσεων, πριν την κίνηση και να αποστέλεται ηλεκτρονικά στις αρμόδιες για τον έλεγχο υπηρεσίες. Επίσης και τα καύσιμα πρέπει να συμβαδίζουν με τα υπηρεσιακά χιλιόμετρα. Ηλεκτρονικός έλεγχος σε όλα. Το σέρβις των αυτ/των και τα έξοδα με τα ανταλλακτικά, όταν γίνονται σε εξωτερικά συνεργεία, να ελέγχεται διπλά και τρίδιπλα. Οι πονηροί κάνουν σέρβις με χρήματα του Κράτους στα ΙΧΕ αυτ/τά τους. Έντονος έλεγχος στους οδηγούς των δικαιούμενων αυτ/το υπηρεσιακό. Στο καφενείο, στο S/M, στην αγορά, στο γιατρό, κ.λπ. με ξένα κόλυβα τέλος. Να προβλεφθεί ειδικό ποινικό αδίκημα για σπατάλη δημοσίου χρήματος για όποιον συλλαμβάνεται. 3. Υπολογίστε το χρήμα και τιςανθρωποώρες, που κοστίζει στο σύστημα, η απασχόληση δύο και τριών οδηγών υπαλλήλων του φορέα που έχει το αυτ/το ή και αποσπασμένων στο φορέα υπάλληλο, που λείπει από την παραγωγή. Ένας συνήθως εργάζεται μια εβδομάδα και οι άλλοι δύο κάνουν δεύτερη εργασία. Κόψτε καθε επίδομα που δεν αφορά το μισθό του υπαλλήλου οδηγού. Καμία πρόσθετη αμοιβή. Δεν φτάνει που φεύγει από τη δουλειά του, επιφορτίζοντας τους λοιπούς συναδέλφους του με τα δικά του έργα, του δίνουμε και επίδομα. Τις ώρες που δεν εργάζονται ως οδηγοί να απασχολούνται σε γραφεία ως βιοηθιτικό προσωπικό [φωτοτυπίες, διεκπεραίωση, αλληλογραφία, πρωτόκολλο, απάντησ στα τηλέφωνα κ.λπ. 4. Σκεφθείτε με απόλυτα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια. Κάθε υπάλληλος πρέπει να παράγει τέσσερις με πέντε φορές το μισθό του. Διαφορετικά το Κράτος ΄χανει. Δεν τον χρειάζεται. Επιβάλλετε όρους οικονομίας για κάθε υπάλληλο. Να φροντίσει ο ίδιος και να περιγράψει με αναφορές του εξαμηνιέες τις ενέργειες στις οποίε ςπροέβη και μείωσε το κάοστος της εργασίας του έστω και κατ'ελάχιστο.