• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Σπυρόπουλος' | 13 Νοεμβρίου 2009, 17:28

    Ο βαθμός πτυχίου είναι όντως σε ένα βαθμό αντιπροσωπευτικός των γνώσεων και των ικανοτήτων/δυνατοτήτων και είναι σωστό να πριμοδοτείται. Αλλά, δεν είναι όλα τα ΑΕΙ τα ίδια. π.χ. Οι Ηλεκτρολόγοι Μηχ/κοι Ξάνθης έχουν μέσο όρο πτυχίου μεγαλύτερο απο τους αντίστοιχους του Παν. Πατρών. Το ίδιο και η Νομική Ξάνθης σε σχέση με άλλες Νομικές σχολές. Πιστεύει κανείς ότι το επίπεδο σπουδών και η δυσκολία είναι οι ίδιες; Τότε γιατί προσπαθούν να περάσουν όλοι στο ΕΜΠ και όχι π.χ. στο Βόλο που έχει και εκεί Πολυτεχνείο; Επίσης, γιατί τα μόρια να είναι τα ίδια για κάποιον ο οποίος στις Πανελλαδικές πέρασε με μ.ο. 19 (με άριστα το 20) και κάποιος άλλος με 14 και έχουν τον ίδιο βαθμό πτυχίου απο άλλα ΑΕΙ; Εαν δεν υπάρξει μια συνολική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος τότε η αδικίες και τελικά η "λάθος" επιλογές προσωπικού θα συνεχίζονται εσαεί.