Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Φωτόπουλος | 19 Οκτωβρίου 2009, 20:33
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν νομίζω οτι τό πρόβλημα είναι τα κυβικά αλλά οι ρύποι και η κατανάλωση. Δεν θα υπάρξει κατά την άποψή μου πρόβλημα να τ ακυβικά γίνουν 2000 και 1800. Ισως είναι και καλύτερα από πλευράς κατανάλωσης. Με τον περιορισμό των κυβικών φωτογραφίζεται η Honda και είναι κάτι που δεν πρέπει να συμβαίνει οταν μιλάμε για νέα ήθη. Ειναι σίγουρο οτι η μέθοδος χρήσης είναι η χρηματοδοτική μίσθωση (leasing) ή εννοείτε την λειτουργική μίσθωση (operating leasing). Είναι δύο διαφορετικά πράγματα με διαφορετικές παροχές και κόστη. Τα πρώτα βουλευτικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούντο με τη μέθοδο της λειτουργικής μίσθωσης. Πιστεύω οτι θα πρέπει να γίνει διαφορετική πρόβλεψη για τα αυτοκίνητα του Προέδρου της Δημοκρατίας και του Πρωθυπουργού. Δεν θα πείραζε κανέναν - πιστεύω - να είναι θωρακισμένα και άρα μεγαλύτερων κυβικών.