• Σχόλιο του χρήστη 'Θ.Τ.' | 13 Νοεμβρίου 2009, 17:36

    1. Πρέπει να αναδιαμορφωθεί η μοριοδότηση του βασικού τίτλου σπουδών. Εμείς των νομικών σχολών, το 7 ή το 8 το κυνηγάμε με το δίκανο ενώ στην Πάντειο το 8 ή το 9 ή το 10 πάει σύννεφο. ΘΕΣΠΙΣΤΕ λοιπόν ένα πιο αντικειμενικό κριτήριο. Και αν και δε με συμφέρει γιατί αποφοίτησα το 2005, θεσπίστε και ένα κριτήριο σχετικά με την παλαιότητα κτίσης του πτυχίου. 2. Αθροιστική μοριοδότηση ως και 2 συναφών μεταπτυχιακών τίτλων, εκ των οποίων το δεύτερο να πέρνει λιγότερα μόρια. Οι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων δεν είναι πλουσιόπαιδα ή τεμπέληδες. Υπάρχουν και δωρεάν μεταπτυχιακά με εξετάσεις. ΤΡΑΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ τα μεταπτυχιακά της Παντείου. Το τμήμα Δημόσιας Διοίκησης 5 προσφέρει. 3. Μοριοδότηση ΜΙΑΣ μόνο ξένης γλώσσας και κυρίως της αγγλικής, της γαλλικής ή της γερμανικής από το μέτριο ως το άριστο επίπεδο. ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ περισσότερων ξένων γλωσσών ΜΟΝΟ σε διαγωνισμούς όπως αυτού του Υπουργείου Εξωτερικών. 4. Οι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου πρέπει να προορίζονται μόνο για θέσεις ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ή έστω εμπειρογνωμόνων. Ούτως ή άλλως απώτερος στόχος ενός διδάκτορα είναι η ακαδημαική καριέρα και όχι η δημοσιοϋπαλληλική. 5. Και πάλι είναι δυνατό να εξισώνεται το ΤΕΣΤ δεξιοτήτων με την πνευματική καταπόνηση και τα έξοδα ενός διδακτορικού διάρκειας τουλάχιστον 3 ή 4 χρόνων? 400 το ένα 400 και το άλλο? 6. Μοριόδότηση γνώσης word, excel και internet.